Vreau doar sa va atrag atentia asupra acestui service partener Samsung, Philips, Huawei pentru Bucuresti cel putin, daca nu pe Romania.
Le-am solicitat ajutorul pentru un smart TV LED Philips care avea sunet si nu avea imagine. L-am dus in service asteptand o ora sa il ia cineva. Va dati seama ca a sta cu un TV de 1m diagonala in brate nu e prea placut.
Mi s-a spus ca dureaza 2-3 zile pentru constatare. Nu am primit raspuns, am sunat eu, mi s-a spus ca inca o zi, apoi am sunat si acelasi raspuns l-am primit. Apoi ca mai dureaza putin.
Dupa 8 zile am sunat iar si mi s-a spus ca TV-ul merge cu imagine de cand l-am dus si ca nu reusesc sa reproduca situatia mea in laborator (atunci zic.. Bun, pai si mi de ce nu mi s-a spus nimic si acum ce se asteapta, sa il tina portnit in continuu pana pica de tot?).
Mi s-a zis ca pot sa il iau de unde l-am lasat daca vreau. Evident ca m-am dus sa il ridic si acolo am primit raspuns ca nu am cum sa il iau ca este in laborator si laboratorul inchis.
Ma duc dupa alte 2 zile, iar stau la coada sa il ridic si mi se zice ca este in continuare in teste cu imagine de 10 zile. Normal am cerut sa mi se returneze bunul. L-am primit inapoi si mi s-a cerut sa platesc constatarea 50 lei... pentru nimic. Ah! Ba da! Pentru carcasa ecranului prinsa la loc cu luft pe ici colo, cu reset de fabrica si cu placa de retea nefunctionala. Nici macar nu incearca sa se conecteze la internet.
Un domn a incercat sa se scuze ca a da telefoane clientilor inseamna sa se piarda timp necesar solutionarii problemelor si ca au un singur tehnician si pe el care face si pe tehnicianul si pe receptionistul.
Dupa 2 zile, acelasi ecran stins, dar cu sunet si cu posibilitatea de a schimba canalele.
Evitati:
http://www.esdservice.ro/