Chiar vroiam sa scriu un mic update...
Dupa ce m-am conversat cu cativa dealeri care aveau modelul de care as fi fost interesat si care imi prezentau reducerea prin programul Rabla de parca o acordau ei, am ajuns la concluzia ca nu ii pot deranja mai departe...
Prin urmare ... Cu incurajarea celor mici, amatori de aventura prin noroaie , incercam un fel de Outback Overland
Am adunat din boscheti bara stabilizatoare originala si am curatat-o , iar azi i-au sosit si bucsele, Poate o montez in weekend.
Ar trebui sa soseasca saptamana asta arcurile spate pentru conversia la suspensie normala , cele mai tari compatibile cu generatia asta. Nu am gasit prea multe masuratori la rusi dar arata bine in poze. Arcuri originale cu diametru spira 13.75mm si inaltime 340mm. In functie de inaltimea la care se stabilizeaza o sa vad ce montez pe fata.
Pe fata au sosit talerele superioare de arc. Arcurile fata le iau dupa ce se stabilizeaza spatele. Arcurile pe seria ei sau pentru modelul de 3.0L care o mai ridica cam 1cm si un pic fata de standard, Teoretic ar ajunge minim 44cm centrul rotii/aripa
Dupa ce termin cu partea asta o sa ma mai gandesc eventual la niste distantiere (lift kit) pentru a mai adauga cam 2 cm.
La anvelope inca studiez problema, 215/65/16 sau 215/70/16 (care nu prea mai lasa loc pe langa , pe generatia a2a care are aceleasi dimensiuni standard arata ca
https://www.subaruoutback.org/threads/can-i-fit-215-70r16-tires-on-a-second-gen-obw.256889/ ). Trebuie sa gasesc si un model pe care sa il folosesc zilnic.