Out&Back
Subaru club Romania

Out&Back

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Out&Back
« Reply #100 on: January 10, 2020, 18:40:25 PM »
Si de unde venea ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #101 on: January 10, 2020, 23:54:21 PM »
 Capota.... scenariul ar fi ca 2 sau 4 maini micute s-au gandit ca nu se intampla nimic daca umbla la niste piese de cauciuc care se pot invarti  ;D ;D .  Mi-am adus aminte ca am fost intrebat ce sunt piesele acelea negre.... pe moment nu am verificat dar cred ca fapta era deja comisa , vroia doar sa se asigure ca nu este ceva grav  ;D
 Simpla coincidenta a fost sa se intample in aceiasi perioada cu schimbul ambreiajului, iar jocul l-am descoperit din intamplare saptamana trecuta.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #102 on: February 15, 2020, 14:12:30 PM »
 Am comandat garniturile de la capacele chiulaselor si tuburi bujii, sa vedem cand ajung sa le schimb.. incepuse sa aibe urme de ulei.
 Dupa aceea o scot la vanzare, definitiv si irevocabil. Pentru cine este interesat, o sa fie pretul pietei sau prima oferta rezonabila... urmeaza un mild hybrid, dar din pacate nu Subaru..

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back
« Reply #103 on: March 09, 2020, 22:04:27 PM »
Nu cred ca vasusem pozele astea...  :)
 Am inteles ideea, cam in 1 luna ar trebui sa fie gata  8)

Nu mai înțeleg... O vinzi dar nu prea îți vine?

« Last Edit: March 09, 2020, 22:04:59 PM by MihaiFlorescu »

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #104 on: March 09, 2020, 22:45:32 PM »
 Chiar vroiam sa scriu un mic update...  :)
 Dupa ce m-am conversat cu cativa dealeri care aveau modelul de care as fi fost interesat si care imi prezentau reducerea prin programul Rabla de parca o acordau ei, am ajuns la concluzia ca nu ii pot deranja mai departe...
 Prin urmare ... Cu incurajarea celor mici, amatori de aventura prin noroaie , incercam un fel de Outback Overland
 Am adunat din boscheti bara stabilizatoare originala si am curatat-o , iar azi i-au sosit si bucsele, Poate o montez in weekend.
 Ar trebui sa soseasca saptamana asta arcurile spate pentru conversia la suspensie normala , cele mai tari compatibile cu generatia asta. Nu am gasit prea multe masuratori la rusi dar arata bine in poze. Arcuri originale cu diametru spira 13.75mm si inaltime 340mm. In functie de inaltimea la care se stabilizeaza o sa vad ce montez pe fata.
 Pe fata au sosit talerele superioare de arc. Arcurile fata le iau dupa ce se stabilizeaza spatele. Arcurile pe seria ei sau pentru modelul de 3.0L care o mai ridica cam 1cm si un pic fata de standard, Teoretic ar ajunge minim 44cm centrul rotii/aripa
 Dupa ce termin cu partea asta o sa ma mai gandesc eventual la niste distantiere (lift kit) pentru a mai adauga cam 2 cm.
 La anvelope inca studiez problema, 215/65/16 sau 215/70/16 (care nu prea mai lasa loc pe langa , pe generatia a2a care are aceleasi dimensiuni standard arata ca https://www.subaruoutback.org/threads/can-i-fit-215-70r16-tires-on-a-second-gen-obw.256889/ ). Trebuie sa gasesc si un model pe care sa il folosesc zilnic.
 
« Last Edit: March 09, 2020, 22:47:12 PM by PTR »

kkennyy

  • 1769
Re: Out&Back
« Reply #105 on: March 10, 2020, 08:19:46 AM »
Acum chiar sunt curios ce iese :D Nu tin minte sa fi vazut vreun outback inaltat pe la noi.
Forester XT SJ 2018

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #106 on: March 10, 2020, 09:00:24 AM »
 Doar cu arcuri o sa fie cam la fel cu Kit pedders cum era la Mihai... doar ca nu o sa rugineasca asa repede cum se pare ca are calitatea in ultima vreme..
 Anvelopele adauga cam 2 cm, pe offroadsubarus scrie ca intra 215/70/16 fara modificari :)
 Daca pun si distantiere inca aprox 2 cm..
 Teoretic ar ajunge la 30 cm de la sol la buza inferioara a pragului , unde se fixeaza cricul.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back
« Reply #107 on: March 10, 2020, 09:23:54 AM »
Pai spor la treaba. Cu anvelopele eu zic sa nu exagerezi pe inaltime. La mine atingeau in interior alea pe 17 care erau cu doar 5% mai inalte cand am luat masina. E drept ca doar la bracaj maxim, asa ca daca eviti asta, esti ok.

Despre alte marci putem vorbi si in sectiunea de discutii libere.  Pentru mine este 100% clar ca nu voi mai avea 100% doar Subaru pentru ca nu are sens din orice punct de vedere. Intrebarea va fi mereu ce subaru si ce alta masina sa fie?
« Last Edit: March 10, 2020, 09:26:09 AM by MihaiFlorescu »

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #108 on: March 10, 2020, 09:54:55 AM »
 Si la cea automata atingea cu rotile pe 17 in interior cand am luat-o , dupa ce am schimbat basculele nu a mai atins. Cred ca are legatura cu bucsa mare de la bratul fata care atunci cand oboseste permite o flexie mai mare a bratului... Daca apar probleme o pot inlocui cu una plina  :)
 Astept Dacia Spring, pentru oras e numai buna... depinde care va fi pretul final de lansare  ;D ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back
« Reply #109 on: March 10, 2020, 10:53:40 AM »
+1

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #110 on: March 10, 2020, 13:20:57 PM »
 Se pare ca arcurile spate nu mai ajung, noul termen de livrare este 4-6 saptamani... Am timp sa ma gandesc daca comand iar acelasi cod.
 Parca as reconfigura cu arcurile de Baja diametru spira 13 mm si inaltime 360mm. Pe Outback-ul fara SLS spate vandut in UK arcul are 13.05 cu 340mm , distanta aripa 43cm. Teoretic ar ajunge la 45cm distanta de la butuc la aripa si ar fi suficient de elastic pentru a fi confortabil .

Re: Out&Back
« Reply #111 on: March 10, 2020, 13:41:05 PM »
Nu se potrivesc kyb ra6028? Sunt de forester sg facelift

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #112 on: March 10, 2020, 13:53:34 PM »
 Nu , trebuie diametrul spirei constat si cam 111mm , merg unele de la mercedes .. dar nu vreau sa fiu cobai  :D
 Kayaba ar fi RA6429 13mm/340mm. Le-am pus pe automata si la gol erau cam la limita cu distanta butuc/aripa (aprox 425mm) . Ideea este si sa se ridice .
« Last Edit: March 10, 2020, 13:54:15 PM by PTR »

Re: Out&Back
« Reply #113 on: March 10, 2020, 14:02:58 PM »
6028 au 366mm inaltime

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #114 on: March 10, 2020, 14:19:50 PM »
 Trebuie cu diametrul spirei constant si au si diametrul spirei mai mare oricum.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #115 on: March 10, 2020, 20:54:38 PM »
 Lift kit de 2" si anvelope 215/70/16 pe jante WRX 6.5x16 ET53


 Arcurile sper sa ajunga peste 4-6 saptamani... si cand citeam la rusi ca au asteptat si 3 luni dupa ele...  :o

Serb

  • 886
  • Breathing for a living.
Re: Out&Back
« Reply #116 on: March 10, 2020, 21:39:56 PM »
It's... different...

Muttley

  • 5126
Re: Out&Back
« Reply #117 on: March 10, 2020, 21:49:24 PM »
Mie mi se pare incredibil de faina  :o
WRX SW 2002

kkennyy

  • 1769
Re: Out&Back
« Reply #118 on: March 11, 2020, 09:35:12 AM »
Arata super bine ... daca ajunge asa a ta, o sa ne fugareasca pe munti :D
Forester XT SJ 2018

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #119 on: March 11, 2020, 10:25:03 AM »
 Din punct de vedere estetic slabe sanse... nu am suficienta rabdare sa o lustruiesc asa bine...  :)
 O sa fie ceva mai joasa, cele de USA sunt un pic mai inalte din start.
 Partea buna este ca se potrivesc anvelope 215/70/16 pe jante cu ET53, iar jantele de Outback cu ET48 ar trebui sa lase mai mult loc langa amotizor.
 Nu am luat in calcul liftkit de 5cm , dar incep sa ma gandesc serios la 3 cm...
 La ITP o sa arate ca o P :blank: cu rotile 215/60/16  ;D ;D
« Last Edit: March 11, 2020, 10:25:35 AM by PTR »