Out&Back
Subaru club Romania

Out&Back

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #40 on: September 14, 2017, 21:51:06 PM »
In seara asta am montat si fulia noua, curele accesorii noi si se pare ca in ciuda mufei topite de cureaua care a frecat pe ea compresorul de AC este functional in continuare. Lucky me i guess  ;D

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #41 on: October 05, 2017, 14:16:06 PM »
 De multa vreme cautam o masina care sa aibe cutie automata si sa fie la fel de intelegatoare ca Outbackul... In final se pare ca cea mai buna varianta pentru mine a fost tot un Outback... Si asa a aparut fratiorul mai mare 2006 Outback 3.0R AT , inca ne obisnuim unul cu altul  ;D , detalii pe parcurs..  ^-^

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back
« Reply #42 on: October 05, 2017, 15:03:25 PM »
Felicitari! Asteptam topic separat de prezentare, detalii si poze :)

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #43 on: December 03, 2017, 17:15:32 PM »
 In continuare asta o sa ramana masina de naveta , avand costurile de utilizare reduse in mediul urban. Chiar daca automata este mult mai comoda, ofertele de pret pentru instalat GPL sunt la limita rationalului ...
 Comparand sistemul de recuperat gaze carter prin PCV de la 3.0 cu cel de la 2.5 , poate exista o explicatie a consumului de ulei existent la 2.5 . O sa modific circuitul si dupa testare suficienta vedem daca se schimba ceva.
 Ultimul consum 44L gpl pe 435 km de mers combinat, Buc si un drum pana langa Ploiesti pe Ax si ploaie.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #44 on: December 05, 2017, 22:34:35 PM »
 Dupa umezeala din weekend, ieri dimineata am avut parte de cod eroare P2138 - throttle position senzor. Partea buna e ca eram pe drum secundar si am oprit repede... limp mode - pedala de acceleratie era leguma. Dupa ce am pus contactul de 2-3 ori si-a revenit si a mers normal. La prima vedere cred ca am lovit la un moment dat mufa de la pedala pentru ca nu era pe pozitie, atat cat ii permitea clema de fixare... am pozitionat-o cum trebuie si cel putin azi a fost ok. Daca revine , urmeaza pedala noua. Dupa cautare pe internet se pare ca nu e chiar rara problema.
« Last Edit: December 05, 2017, 22:35:27 PM by PTR »

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #45 on: December 11, 2017, 17:08:20 PM »
 Pentru cei interesati de un pic de aerodinamica, deflectoarele de aer de sub bara fata de pe Legacy . Exista gaurile in bara de Outback , una trebuie un pic modificata.
 Deflector Dr 57744AG000
 Deflector Stg 57744AG010
 Clips  909140007
 Nu stiu cat influenteza , dar nu cred ca deranjeaza... o sa le iau si pentru cealalta.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back
« Reply #46 on: December 11, 2017, 18:12:44 PM »
Poze? Obk are pe varianta jdm sau ca opțional niste aripioare.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #47 on: December 11, 2017, 22:21:34 PM »
 Nu sunt cele din catalogul de accesorii, sunt montate din fabrica pe Legacy aceiasi generatie. Din ce vorbesc cei de pe ecomodder, rau nu au ce sa faca  :)


PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #48 on: December 19, 2017, 17:27:30 PM »
 In weekend i-am pus si baterie noua, cea veche parca nu mai era ea tot timpul. Am schimbat si fisele care erau cele din facbrica :) ,  chiar daca nu dadeau semne parca accelereaza altfel cu fisele noi :)
 

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #49 on: January 26, 2018, 13:18:48 PM »
 Care este diferenta intre un disc ambreiaj cu 4 arcuri mai mari si unul cu 6 arcuri mai mici ? Caut informatii si nu prea gasesc...

Muttley

  • 5136
Re: Out&Back
« Reply #50 on: January 26, 2018, 13:21:06 PM »
Constanta elastica a arcului. Implicit, rezistenta discului la torsiune, amortizarea sa, ia-o cum vrei.
As spune ca 4 arcuri mai mari sunt mai tari decat 6 mai mici. Dar m-as putea insela.
WRX SW 2002

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #51 on: January 26, 2018, 14:36:25 PM »
 Se apropie iar schimbul de ambreiaj si de data asta m-am gandit sa trec la volanta cu masa simpla... raportat la unghiul de flexie al volantei cu masa dubla nu ar trebui sa pot face diferenta intre 4 sau 6 arcuri... :)

Muttley

  • 5136
Re: Out&Back
« Reply #52 on: January 26, 2018, 14:47:20 PM »
Posibil sa fie foarte putin flex torsional la ambreiaj simplu comparat cu masa dubla. Doar ca volantul cu masa dubla s-ar putea sa aiba si ceva amortizare de oscilatii. Discul de ambreiaj n-are, mi-a confirmat-o si experienta personala cu Impreza (balangane masina inainte-inapoi in anumite imprejurari :D )
Cand mi-am comandat kitul la a mea chiar am fost atent la aspectul duritatii arcurilor periferice, chit c-am apreciat empiric. L-am luat pe cel care mi s-a parut cu arcuri mai tari. Altii ar putea proceda invers. Depinde de preferinte.
WRX SW 2002

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #53 on: January 26, 2018, 15:33:30 PM »
 Partea interesanta este ca in programul Subaru, pe aceiasi serie ,pe piata de arabia masina are volanta cu masa simpla :) ... Raportat la  diferenta de pret intre kit cu volanta masa dubla la cel cu volanta masa simpla cred ca piciorul stang se poate adapta in caz de trepidatii..  ;D  Am gasit kit ambreiaj cu disc 4 arcuri si unul foarte ieftin cu 6 arcuri, o sa incerc varianta cu 6 arcuri sa vad ce iese.. O sa cantaresc si componentele tot " in the name of science" :)
 Nu e urgent inca, cam in 2-3 luni sau mai mult .. dar vreau sa am piesele la indemana...

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #54 on: February 06, 2018, 20:31:08 PM »
 Sambata am schimbat iar prefixul  :)
 

Re: Out&Back
« Reply #55 on: February 06, 2018, 21:37:24 PM »
Abia se dezmorteste ... la mai multe schimbari (de prefix, doar)!

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #56 on: March 05, 2018, 15:05:40 PM »
 Saptamana trecuta am testat datorita conditiilor meteo eficienta becurilor cu led... Pana acum aveau un usor dezavantaj pe ploaie datorita temperaturii luminii undeva la 6000k, de fapt e un amestec pentru ca au fost ambalate aiurea si unul e cu nuanta de alb-albastru si unul cu nuanta galbuie... banuiesc un bec de 6000k si unul de 5300k.. Cum le-am montat la vreo 2 luni dupa ce au ajuns din Germania nu am mai scormonit motive si am mai comandat un set direct din china la 1/3 pret . Daca este pozitionat cum trebuie in far, efectul de orbire este minim si luminozitatea pe laterale foarte mare. Aici si punctand maxim pe viscol raportat la halogen, ajutand la ghicirea locului unde este drumul  ;D
 Cum m-am apucat de adunat piese de ambreiaj, nu am putut rata ocazia unei volante cu masa simpla pe cod mai vechi care zacea de mult printr-un depozit la un pret imbatabil si acum sta la caldurica sub dulapul din bucatarie :)
 

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #57 on: March 09, 2018, 12:25:49 PM »
 Dimineata... distanta mica... daydreming.. mazga ... close up call ... Am scapat la prima vedere doar cu suportul de numar spart. Poc mare in bara spate la o Octavia, surpinzator am scapat amandoi fara damage in ciuda zgomotului. Love my car  :-*

Re: Out&Back
« Reply #58 on: March 09, 2018, 14:24:29 PM »
Sa nu fie ceva stricaciuni pe dedesubt, la exterior bara poate reveni la forma initiala

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #59 on: March 09, 2018, 15:01:53 PM »
 O sa studiez cand o sa dau bara jos sa schimb suportul inferior care de mult nu e cum trebuie. Pana acum stiu ca e rupt absorbantul de soc inferior - poate reusesc sa sculptez o bucata de polistiren extrudat la fel ( de la zapada, la mine) , un tampon otel de la armatura centrala un pic indoit ( un carlig remorcare la primul proprietar). O sa ma mai uit maine pe lumina, important e ca farurile si capota sunt la locul loc  ::)