Printre altele, la Adancata am aflat ca si un motor cuplat la cutie automata se poate opri in mers.
Mai concret: m-am rasucit cu 180 de grade pe circuit si ma gandeam s-o las sa curga cu spatele si o intorc dintr-o miscare "ca-n filme", dar cutia automata are probabil o protectie si motorul s-a oprit.
Mentionez ca nu am simtit nimic, masina mergea cu spatele parca cutia ar fi fost in "N".
Dupa ce am oprit, am pus levierul in "N" si a pornit din prima, fara vreo eroare in bord.
Oricum super interesanta experienta avuta la Adancata, desi prima sesiune am mers cu VSC-ul si nu prea a fost fun.
Dealtfel VSC-ul Subaru este destul de permisiv, intra in functiune doar la derapaje mari, de ex. m-a lasat sa ma invart in parcare.
Rasucirea a fost in a doua sesiune cu VSC-ul oprit (multumit lui Mihai - eu pur si simplu n-am observat butonul de 3 ani de cand am masina
)