Va salut subaristi!
Iata ca a trecut un an de zile de la ultima postare, timp in care am facut aprox 30 000 km. Avand in vedere ca in 12 ani de sofat nu am depasit 15 000 km/an, acum m-am surprins si pe mine dubland nr de km anul asta, fapt care arata ca imi place masina.
Am rezolvat problema cu aburirea schimband un ansamblu ce controla fluxul de aer din afara sau recirculare, acesta avand o rotita uzata.
In 30 000 km am:
-schimbat uleiuri, bineinteles;
-schimbat garniturile unui etrier pe fata ce ramasese aproape blocat cu kit de garnituri Subaru;
-schimbat lichid frana;
-schimbat bucse bara stabiliztoare fata spate;
-schimbat 2 randuri de placute de frana. Mananca placute pe paine.
-(update) schimbat bujiile cu NGK Iridium.
Si cam atat.
Mi-a oferit doar momente placute
Avem aici putin frig intr-o urcare pe panta spre Cabana Ciucas.
Si ceva vreme frumoasa in o excursie de vreo 3500km.
Primeste, de asemenea tratamentul potrivit. Odata la o luna sau doua (nu si acum in iarna) primeste un soft polish si ceruire.
Am avut buna intentie de a monta un kit de lubrifiere a supapelor, masina avand GPL inainte de a o cumpara. Intentia a fost buna, procedura insa a fost executata cu stangacie de un Dorel (nu spun unde) care a dat gaura direct in galeria de admisie, pe masina, lasand shpanul sa se duca in motor, lucru ce a dus la deteriorarea unei supape pe cil 4.
Incepand din Nov anul trecut am mers la SMT pt diagnoza si am trait dezamagirea la aflarea vestii ca supapele sunt afectate de GPL. Am vb si la AK carora le multumesc si cu Wrangler, caruia ii multumesc de asemenea pt sfaturi.
In lunile astea masina a stat pe bara si in ultimele 3 saptamani cu motorul afara.
Am comandat piesele necesare, dupa lungi cautari, din Emiratele Arabe. Pentru cine doreste, pot da detalii despre lista de repere, si sursa.
Momentan chiuloasele sunt la planat si in urma analizei de la atelier, rezultatul e discutabil si anume:
Din 4 cilindri, numai unul e afectat, iar din cele 2 supape de evacuare ale cilindrului, una singura e cu problema.
Offf... acum, dupa ce va fi totul in regula, planuiesc urmatoarele:
- schimbarea amortizoarelor spate;
-izolare fonica interior;
-upgrade sistem audio (player preferabil android, 2 din, difuzoare usi si cel din portbagaj);
Si apoi apa, paie si bataie.
Sincer mi-as fi dorit sa particip la intalnirea din februarie, dar imi pare foarte rau de conjunctura.
Revin cu detalii despre progresul reparatiei.
Multumesc!