Salut!
Iata ca dupa cateva luni de cautari, dupa o prezenta la intalinirea din vara in Bucuresti unde speram sa vad multe Forester-uri si sa testez unul (multumesc Musiu pt timpul acordat), am ajuns sa mai adaug o pata de culoare forumului si peisajului ferestier din Bucuresti. O pata de culoare rosie (cred ca varianta care arata cel mai putin a Forester). Fabricata in 2007, 2.0 aspirat, dotari medii fara piele, fara oglinzi rabatabile, fara incalzire in scaune (altceva nu cred ca lipseste), cu 125k km, unic propietar, GPL de 2 ani, si se prezina intr-o stare foarte buna. Dupa un maraton de o zi in care am reusit sa dau o fuga pana la Timisoara si sa ma intorc acasa (am reusit sa ma incadrez in 24 de ore), am ajuns sa o testez pe drum cu zapada, pe drum cu gheata, pe autostrada, pe noroi, toate in aceeasi seara.
Vin de pe un Renault Megane benzina si recunosc ca imi place trecerea. Citisem ca e zgomotoasa si ma asteptam sa o gasesc astfel, dar am ramas surprinsa sa o aud cum nu face atata zgomot pe autostrada (e mai silentiasa decat Megne-ul), ba chiar e o placere, motorul nu se aude deloc la viteze legale si porneste o frumoasa simfonie la turatii inalte.
Service-urile au fost facute in Timisoara si la timp, de fiecare data, zice proprietarul (si tind sa il cred, el fiind doctor si foarte parolist si mai ales cu caietul de service stampilat).
Intre timp am vazut si eu ce inseamna sa varieze turatia, mai ales dupa accelerare. Las acceleratia si acul cade pana pe la 300 rpm si apoi sare la 8-900 dupa care se stabilizeaza la 700, dar nu de fiecare data. Pentru asta vreau sa o duc la un service (si aici astept sugestiile voastre) pentru a curata IACV si inca un circuit (am vazut ca unii il numesc EGR) de sub alternator. De asemenea in drum am vazut si cum din senin incepe sa clipeasca CRUISE, dar fara martor check engine. Am tras pe dreapta, am repornit si eroarea a disparut, de atunci nu a mai dat niciun semn de problema. As vrea pentru siguranta sa schimb uleiul din diferential si din servo (nu are zgomote) pentru ca in caiet scrie doar "schimb ulei", iar proprietarul, atehnic fiind, nu are habar ce presupune acel schimb.
In scurt timp va trebui sa trec si la Pedders, pentru ca e vizibi lasata de spate. Urmeaza schimbarea Head Unit-ului cu unul cu display, mp3, etc. + camera de marsarier si montarea unei ncalziri in scaune, dar asta dupa inmatriculare.
Mult spor si sa ne vedem cu bine pe strazi!