..... Același lucru se poate spune și despre ECU tuning (Stage 1 și/sau Stage 2)?
.
- având în vedere multiplele drumuri (scurte) pe care le fac în București, vreau cutie automatã
Totuși, la motorizarea diesel existã opțiunea de cutie manualã la Outback dar pentru oraș vreau automatã.
Singura mea reținere/temere la acest moment în privința Outback este legatã de performanțele dinamice....
1. DA ! La fel si cu tunning-ul. Daca Doamne Fereste ! ai vre-o problema la motor ... scoti banu' ! Altfel, subarezu' culant isi recunoaste greseala si repara pe banii lui !
2. Drumuri multiple si scurte in Bucuresti = NU diesel. Indiferent de marca/model - cu exceptia celor vechi, fara DPF. Si asta pentru ca, ai ghicit - DPF !
3. Asta, dupa cum bine ai spus, poti sa-ti dai seama doar in urma unui drive-test !
Dar nu trebuie omis nici ce spune Mihai legat de senzatie si realitate.
Pe hartie, dieselul cu CVT este mai rapid pe 0-100 km/h fata de 2.5i CVT cu ... 0,3 s !
La reprize, este posibil sa fie o diferenta mai mare ... sau nu !
PS: Am cautat sa fac un "duel" pe zeperfs.com, dar nu au datele decat Outback diesel.
Pentru legacy, am gasit si 2.5 i si 2.0 D dar din generatii diferite. Si nu apar ca fiind masurate reprizele ....
http://www.zeperfs.com/en/duel3171-3188.htm