intr-un final am rezolvat aceasta problema, am dus masina la tester , nu mai fusesem deloc cu ea la tester ,era destul de departe reprezentanta de mine 200km, La tester a constatat ca injectorul 1 nu lucra cum trebuie, s-a facut un reset la computer si acum injectorul lucreaza si nu mai am probleme de loc cu relantiul, dar pe tester s-a gasit problema la uleiul pe care lam bagat adica castrol superedge 5w-30 nu este bun de loc si din cauza aceasta mi se aprinsese si becul la filtrul de particule, acum trebuie sa schimb uleiul si sa-i pun original motul, uleiul castrol mil recomandase cel de la magazin ca nu aduceau motul , deci sa nu cumparati alt ulei decit motul pentru ca se strica motorul, acum am si o bataie la motor la relantiu care nu era si cel de la reprezentanta mia spus ca sar putea sa fie fisura in bloc motor care cu timpul sa se accentueze si sa strice mai tare motorul asta din cauza uleiurilor folosite care nu au fost cele recomandate de subaru.
bafta.