A facut tata la ford, am mai zis ca a ieșit scump si au bagat niste piese care nu au legatura cu caseta la pret mai mare decat la reprezentanta. Sa zicem ca trecem peste asta si ca bielete antiruliu si bucse (fata-spate) oricum ar fi necesitat schimbarea fie ca au sau nu treaba cu caseta, mai ales alea pe spate.
Au trecut 6 luni, s-a dus la verificare pentru a pastra garantia si cica e totul perfect.
Masina e la mine si uneori cand parchez se aud zgomote de sub masina cand iau de volan pe loc. Ca niste trosnituri de plastic intins. Nu are nici un carenaj nimic crapat, nu sunt anvelopele. Ieri la itp a fost ridicata pe elevator si nu se vede nimic la bucse. Deci zgomotul e din caseta clar.
Costul a fost de 18 bulioane la ford. La subaru nu stiu cat ar fi dar diferenta nu mai pare asa mare pana la caseta noua.
Nu vreau sa fiu hater, nu ii acuz de treaba prost facuta, dar nu mi se pare o soluție de durata. Acum si asa fordul e de backup prin oras pe ultimii km pana la remat si accept situatia, dar daca ar fi fost masina buna de pastrat inca niste ani, nu as merge pe recondiționare.