forester 2.0xs
Subaru club Romania

forester 2.0xs

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #300 on: July 30, 2015, 00:22:52 AM »
Da, si eu imi iau una, sa termin de platit interioru prima oara :D
Because Subaru, thats why.

celalalt

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #301 on: July 30, 2015, 08:16:27 AM »
Ca idee , poate ajuta , eu am luat o pe firma fara TVA.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14140
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #302 on: July 30, 2015, 09:50:14 AM »
Poate facem un group buy :D

celalalt

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #303 on: July 30, 2015, 10:43:14 AM »
Era o idee Nu inseamna ca trebuie s o cumpar eu. ;)

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #304 on: July 30, 2015, 10:52:22 AM »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #305 on: July 30, 2015, 11:11:01 AM »
Tu oricum esti antisocial.Si ofticos.I ai intrecut chiar pe unii de aici ;D

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #306 on: July 30, 2015, 19:55:52 PM »
:)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #307 on: August 01, 2015, 09:42:21 AM »
Deci sta masina pe asfalt ca tramvaiul pe sine.Stiti portiunile alea de doua benzi la urcare?E  multi  prosti.In acelasi loc doi tampiti care au crezut ca au si ei cu ce.Unul luni si unul vineri.Primul era sa zboare in sanț si astalalt l a apucat datul din cur.Si ce credeti?Ca s au potolit?Nuuuuu....Mai aveau putin si isi lipeau cohonesul pe geam sa se vada ca au...

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #308 on: August 01, 2015, 11:32:28 AM »
Da, destul de greu dar incep sa ma obisnuiesc cu stilu asta ciudat de aderenta pe care-l are subaru: accelerat in curba = grip, lasi acceleratia sau scoti din viteza = te-ai dus (subvirare, sau derapaj neutru dupa caz). Asta cred ca se datoreaza sistemului asta simetric de tractiune in X (pt cei care nu au DCCD).
Because Subaru, thats why.

celalalt

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #309 on: August 01, 2015, 12:06:40 PM »
La  noi nu face X.E doar permanenta cu 3 diff uri mecanice si simple.

andrei80

  • 1162
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #310 on: August 02, 2015, 12:37:32 PM »
La mine e subviratoare in general, cu accereratie la fund in curbe. Incercat pe asfalt si pe macadam pe ploaie, botul se duce larg...speram si eu la ceva drift. Am reusit sa-o fac supraviratoare doar pe iarba, cu smuncit din volan si tentative de "moldavian flick". Se comporta ciudat?
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

celalalt

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #311 on: August 02, 2015, 13:13:55 PM »
Mai trebuie exersat.Sa inveti s o simti.Nu trebuie sa te arunci ca berbecu pe ea.Si mai conteaza si caucioacele.

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #312 on: August 02, 2015, 16:31:31 PM »
Cum zice celalalt conteaza enorm gumele: dimensiune, model cat si varsta.
Because Subaru, thats why.

andrei80

  • 1162
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #313 on: August 02, 2015, 16:54:51 PM »
Între timp am mai sãpat pe net și am aflat cã așa face toate și ca se poate rezolva cu ceva modificãri, de la presiunea în roți pânã la suspensie mai fermã pe spate, lsd și alte modificãri mai mult sau mai puțin costisitoare. A mea derapeazã foarte greu, mai ales de când i-am pus jantele de 16 cu cauciuce de varã (Good Year Excellence), cu AT-urile cu care am luat mașina era mult mai nasol. Doar când e alunecos pe jos și mã înfig în accelerație cu low cuplat reușesc sã o fac sã subvireze.
În altã ordine de idei, ce presiune bãgați în roți? 2.0, cât scrie pe etichetã mi se pare foarte puțin, par moi tare, eu bag 2.3 și parcã ar merge și mai mult
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

celalalt

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #314 on: August 02, 2015, 17:35:18 PM »
2.0 e suficient la mine.Si am 225x55x17 .Cu suspensia pe care o am , daca trec de 2.0 devine masina caruta.

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #315 on: August 02, 2015, 23:58:57 PM »
2.3 bag eu la 225x55x17 cu niste Michelin, dar am avut gume in care bagam 2.1 si era suficient, astea cred ca au perete lateral mai moale.
Because Subaru, thats why.

celalalt

Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #316 on: September 27, 2015, 21:42:33 PM »
Azi am implinit 200000 km de cand suntem impreuna.Si dupa un Transfagarasan si Bran si ce ne a mai trecut prin cap , ma declar in continuare multumit de masina.Am dat nana la tot ce a fost pe TF.Si au fost cativa viteji care au incercat sa tina pasul.

UXE

  • 1741
Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #317 on: September 28, 2015, 08:13:47 AM »
Logane?  ;D

andrei80

  • 1162
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Rãspuns: forester 2.0xs
« Reply #318 on: September 28, 2015, 08:47:19 AM »
Bineînțeles :D Cam așa a fost și la mine pe TF. Au încercat și niște mobre sã se ținã de mine, dar prin curbe i-am pierdut. Trage bine aspiratoru dacã îl ții sus în ture.
În altã ordine de idei, la încã multe sute de mii fãrã probleme și plini de satisfacție! E o mașinã specialã forestieru!
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

MihaiFlorescu

  • *
  • 14140
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #319 on: September 28, 2015, 09:58:46 AM »
No bine Serbane, dar cine mai are frane de WRX si suspensie coi-lovers pe forester :D

Hai sa te tina inca pe atat si daca nu, ai de unde sa faci swap :D