Problema cumparare Legacy 2.0D
Subaru club Romania

Problema cumparare Legacy 2.0D

Stefan

  • 620

strike_gabriel

Răspuns: Răspuns: Problema cumparare Legacy 2.0D
« Reply #41 on: March 28, 2017, 18:45:19 PM »
Numai ca nu e doar atat. Din start un motor desfacut inseamna toate lichidele schimbate, inseamna garnituri, inseamna bolturi (si astea sunt cateva sute de euro). Si nu cred ca e careva sa schimbe vibrochen fara sa schimbe biele, cuzineti, sa verifice pistoane si sa se verificie chiuloasele, eventual refacuta planeitatea.

OK, lista lunga si nu ajungi la 7-8k euro dar fara 3000 eu zic ca nu se poate in varianta cea mai fericita. Eu zic ca e mai ieftin si sigur sa schimbe motorul decat anumite piese cu problema, chiar daca inseamna sa astepti.

+ ca la tine, marr, deja ai multi km si este uzura, deci clar trebuie pistoane noi si cine stie ce altele. Daca vrei sa fii precaut, du-te la reprezentanta si roaga-i sa iti faca o lista de piese necesare pentru refacere/reconditionare motor. Si apoi decizi ce merita pentru tine... cumparate piesele din timp sau motor second hand sau motor nou, sau alta masina.


for your info - la Forester 2.0l Diesel - oferta Romania Noiembrie 2016
============
Buna ziua.
La cererea dumneavoastra va facem oferta pentru :

STANDARD
Set cuzineti arbore – 1075
Set cuzineti biela – 1006
Set segmenti piston – 1447
Arbore – 4900
Set ganituri motor – 1624

COTA REPARATIE 0.25
Set cuzineti arbore 0.25 – 1075
Set cuzineti biela 0.25 – 1006
Set segmenti piston 0.25 – 1447
Piston – cota 0.25 – 1507 / buc

Bloc scurt – 30377
Pompa ulei – 894
Sorb – 175
Garnitura motor stg – 379
Garnitura motor dr – 445
Surub chiulasa – 40 / buc ( necesar 12 buc )


MANOPERA AFERENTA ACESTEI LUCRARI ESTE – 3000

Preturile sunt exprimate in RON si contin TVA .


Cu stima,
=================

pentru cine desface motorul { cu blocul scurt intact -- carcasa } -- este recomandat sa schimbe si biela cu cea simetrica +bolt+piston de AL - nu cel de fonta clasic
trebuie vazuta starea interioara a camasilor - daca trebuie hornuite, si buza superioara a acestora - spre garnitura de chiulasa

lichidele se pot recupera integral

service-rile evita sa aduca setul se camasi - prefera - blocul complect asamblat din Japan -- si nu e corect asa -- poate unii doresc sa puna pistoanele lor , segmentii lor
-------
suruburile de asamblare 2 jumatati bloc -- cele cu saiba etansare 6 buc - trebuie NOI -- + cele 2 exterioare fara etansare
suruburile de chiulasa , pot fi folosite cele care au fost pe bloc initial - fara pretensionare la strangere -- trebuie doar unse bine
------
verificata palneittatea chiulaselor + planul cu camasi de la blocul mic .
si cam atat
----
si ulterior ce e nou , este nou
++++

am sa cer si oferta din Ungaria - service Debrecen cat de curand
« Last Edit: March 28, 2017, 19:00:53 PM by strike_gabriel »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Problema cumparare Legacy 2.0D
« Reply #42 on: March 28, 2017, 20:28:43 PM »
Debrecen este cunoscut pentru produse culinare, nu pentru tehnica.
Au mai existat temerari care au incercat retele din vest, au platit si dupa aceea tot in Romania s-au intors.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Problema cumparare Legacy 2.0D
« Reply #43 on: March 28, 2017, 22:26:25 PM »
Dinnproprie experienta iti recomand http://www.subaruservice.hu/magunkrol_eng.html la Budapesta, sunt profi (service Subaru din 1996) si au preturi bune.

strike_gabriel

Răspuns: Problema cumparare Legacy 2.0D
« Reply #44 on: March 29, 2017, 03:59:16 AM »
Daca ma suparati mult,...il desfac personal si il remontez inapoi, numai sa strang  piesele OEM.
Ce credeti ca este ASA deosebit la acest Motor???
Nimic
Sunt 2 motoare in linie , doar pe acelasi viblochen,....
Il desfaci,  notezi ce ai desfacut , de unde, cu ce tork,  pui piesele noi, si urmezi pasii inversi.
Esti atent la lantul de distributie, reglezi culbutorii, si trebuie sa mearga din prima.
Am sa verific cotatiile de pret la manopera in Ungaria, in Romania isi bat joc cu ofertarea, de client.
====
Ma deranjeaza faptul ca  trebuie sa schimb si billele si pistoanele si bolturile.....si vroiam astea sa le pastrez.
Si nu stiu daca sa pun pistoane de Aluminiu sau cele de fonta.
............…..........sa pun biela de Forester, sau biela de Lexus.
Aici astept sugestii, pertinente. Chiar si  in privat.
Mentionez, motorul nu are nimica, in acest moment, si nu au fost probleme cu el niciodata.Este produs in 2008 Japan import.
A rulat 60 000 in 2 ani, cu service in reprezentante in Romania. Le-am testat pe toate de la Bucuresti, la Oradea, pe Ruta asta.
Cei din Cluj mi-au produs greata, cand am vazut ranga si baros langa Subaru,....abia am asteptat sa plec  de acolo.
Cel mai prost service Subaru cel din Cluj si Oradea, ultimul s-a desfintat deja.
« Last Edit: March 29, 2017, 04:37:45 AM by strike_gabriel »

strike_gabriel

Răspuns: Problema cumparare Legacy 2.0D
« Reply #45 on: March 29, 2017, 04:08:00 AM »
Debrecen este cunoscut pentru produse culinare, nu pentru tehnica.
Au mai existat temerari care au incercat retele din vest, au platit si dupa aceea tot in Romania s-au intors.

Am fost in Decembrie , in Debrecen, puiutule, si tehnicianul stia Romaneste la perfectie.
In functie de cotatie si timpul de lucru, am sa decid daca il fac la ei , sau il fac eu personal.
In Romania, cam sar calul astia de la reprezentante. Toate preturile la piese sunt 25% mai scumpe....ASA e OK sa supravietuiesti in economie,...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Problema cumparare Legacy 2.0D
« Reply #46 on: March 29, 2017, 09:54:59 AM »
Faptul ca ai vazut un pret pe net si ai altul cu 25% mai scump la reprezentanta nu inseamna nimic. Cu atat mai mult ca se face avere din a fi dealer Subaru sau de orice marca.
Pe cont propriu, piesele aduse din Japonia pot ajunge la dublu dpdv al costului fata de pretul afisat pe site.

Apoi la reprezentanta platesti in pret si elevator, atelier dotat cu toate sculele universale si speciale Subaru, utilitati (apa, curent, incalzire) si tehnicieni care au fost la cursuri de pregatire specializate pe Subaru, si o lucrare pentru care primesti garantie.
 Avem printre noi care isi fac masinile singuri acasa pe capre si ies bine, dar nu inseamna ca le-a iesit din prima si costul cu sculele s-a amortizat dupa ce au desfacut cateva masini.

Bolturile se schimba. Este recomandat de producator pentru ca sunt dintr-un material ce permite o "intindere" la strangere si evident ca odata desfacute nu mai revin la cotele initiale.

Inainte de a trage concluzii, mai frunzareste forumul prin jurnalele de bord, in special la Impreza si vezi acolo masini facute si despre ce efort este vorba.
« Last Edit: March 29, 2017, 09:58:01 AM by MihaiFlorescu »