Tuning evacuare Subaru
Subaru club Romania

Tuning evacuare Subaru

George

  • 757
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #20 on: November 01, 2011, 18:01:48 PM »
sunetul este superb ... how much is the fish ?

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #21 on: November 01, 2011, 18:17:20 PM »
Se lucreaza cu liniste si rabdare, maine fiind o noua zi dedicata STI-ului meu.
SUnt multe de pus la punct, dar importnt este ca se aude si ca scanteieste benzineste...
O sa avem ocazia sa ii ascultam simfonia in sarcina imediat ce are sa fie pregatit pentru asta.

George

  • 757
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #22 on: November 01, 2011, 18:20:21 PM »
 ;D abia asteptam

bafta la munca !

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #23 on: November 01, 2011, 18:24:36 PM »
Uite ca am uitat sa scriu si eu aici. Bine cunoscuta Blitz Nur Spec R. Evacuare cat-back (fara alte modificari).
Nu am decat un scurt video la ralanti, la rece. Calitatea nu este cea mai buna. In sarcina suna ca un V8 foarte suparat si cu mult bass. Fara sunete partzaite. ;D O iubesc!


Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #24 on: November 01, 2011, 18:48:23 PM »
Suna foarte bine si functioneaza curat motorul insa diametrul tubulaturii de evacuare este micut.
Pentru perfotmanta trebuie intotdeauna un 3 toli, inchi sau cca 75mm.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #25 on: November 01, 2011, 19:10:40 PM »
Corect, si cum Blitz nu se joaca atunci cand vine vorba de performanta, iata si caracteristicile evacuarii: 80mm bore pipwork, 114.3mm Tailpipe, 105db ;D Evacuare se ingusteaza decat la downpipe, pentru a putea fi montata cu un downpipe OEM.

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #26 on: November 01, 2011, 19:21:19 PM »
Conteaza pentru performanta si forma traseului de evacuare trebuie sa fie cat mai drept.
Blitz este o firma buna cu conditia sa iei piesele din Japonia unde calitatea lor e superioara celorlalte piete, iar 80mm este un dimantru foarte bun pentru monstrii, eu am ales tot 80mm cu o forma cat mai dreapta, fara ingustari.

Din pacate nu am aproape schita modelului meu dar cu mici diferente este cam asa:


Importanta este si calitatea materialului, ce tip de otel este sau chiar Titan.
Pentru performanta extrema, pentru a elimica anumite armonici, vibratii date de rezonanta materialului care pot influnta fluxul de gase se folosesc oteluri care la vibratii inalte nu onduleaza cu frecventa mare astfel incat sa creeze inele de oprire pe circunferinta evacuarii, dar deja suntem mult prea departe desi personal am luat in calcul si acest aspect fiind ajutat initial de tunrii japoniezi.
« Last Edit: November 01, 2011, 19:31:52 PM by sebastian »


Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #28 on: June 12, 2012, 14:31:23 PM »
Salut baieti.....vreau sa scot si eu putin sunet din masinutza mea.....i-am pus o finala sport bosal...si nici o diferenta.....ma intereseaza daca are cineva o toba intermediara sport....
vreau sa ii pun intermediara sport si finala directa...... sau poate iti dati voi o alta idee sa scot sunet dar nu exagerat:)
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #29 on: June 12, 2012, 15:11:38 PM »
Salut baieti.....vreau sa scot si eu putin sunet din masinutza mea.....i-am pus o finala sport bosal...si nici o diferenta.....ma intereseaza daca are cineva o toba intermediara sport....
vreau sa ii pun intermediara sport si finala directa...... sau poate iti dati voi o alta idee sa scot sunet dar nu exagerat:)

anulezi intermediara si pui finala sport ma gandesc ca asa ar fi cel mai bine...eu nu am intermediara pe a mea,finala este de STI si se aude excelent nici tare nici incet cat sa nu te opreasca "militianul" din boscheti.....
« Last Edit: June 12, 2012, 21:33:30 PM by Mihai.impreza »
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #30 on: June 13, 2012, 09:04:52 AM »
ms mult mihai...aveam pe cineva aici la arad care facea evacuari dar a plecat din tara......
am vrut sa va intreb si urmatorul lucru...daca elimin intermediara exista riscu sa pierd din cuplu?motorul fiind aspirant si mic......?!
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #31 on: June 13, 2012, 09:58:51 AM »
Elimina fara stres! Nu pierzi, castigi!

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #32 on: June 13, 2012, 10:55:16 AM »
:) ok! mersi mult
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #33 on: June 13, 2012, 12:12:24 PM »
:) ok! mersi mult
De acord cu sebastian,nu pierzi nimic!!!si sunetul va fi mai aplificat,+foloseste o finala buna!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

celalalt

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #34 on: June 13, 2012, 12:47:02 PM »
Nu stiu cum e la alte capacitati,dar am gasit pe net vreo doua pagini despre ce modificari poti aduce ca sa cresti cat de putin puterea motorului.La mine de ex. la 2.5 N/A concluzia a fost ca nu ai ce sa ii faci.Orice modificare la aer ca e in sau out,nu face decat sa produca mai mult zgomot,fara niciun aport de putere.Asadar,daca nu e turbo acolo unde trebuie,asta e cu asta cantam.

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #35 on: June 13, 2012, 13:45:47 PM »
Pot sa iti recomand o finala de la Varex!!!!cauta pe ebay schimba total sunetu masini!!!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #36 on: June 14, 2012, 15:13:27 PM »
Nu stiu cum e la alte capacitati,dar am gasit pe net vreo doua pagini despre ce modificari poti aduce ca sa cresti cat de putin puterea motorului.La mine de ex. la 2.5 N/A concluzia a fost ca nu ai ce sa ii faci.Orice modificare la aer ca e in sau out,nu face decat sa produca mai mult zgomot,fara niciun aport de putere.Asadar,daca nu e turbo acolo unde trebuie,asta e cu asta cantam.

Intelg ca vrei sa spui ca evacuarea la aspirat nu face nimic?
Ai un motor aspirat Subaru 2.5?

celalalt

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #37 on: June 14, 2012, 16:18:29 PM »
Da .Si in aafara de zgomot nu are niciun aport.Din contra,mi se pare ca e chiar mai gatuita.Daca crezi ca se poate face ceva,astept si accept orice sfat/parere.
Senq

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #38 on: June 14, 2012, 21:33:58 PM »
De multe ori aceste modificari costa mult si aduc un aport mic de putere/cuplu.
Dar in cele mai multe cazuri evacuarea aduce un aport de putere/cuplu chiar daca nu vorbim de valori de varf.
Pe zona medie casigul poate fi evidentiat.
In ce priveste admisia lucrurile sunt mai sensibile aici am vazut des interventii care au scazut randamentul motorului.
In ce priveste softul in unele cazuri situatia nu e dramatica, e chiar imbucuratoare si uite aici ai un exemplu pentru un aspirat de 2.5L http://www.facebook.com/photo.php?fbid=416921304994097&set=a.299374830082079.76862.175835892435974&type=3&theater
« Last Edit: June 14, 2012, 21:35:44 PM by sebastian »

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #39 on: June 18, 2012, 13:39:51 PM »
baieti am eliminat si intermediara....se aude demential...WRC sound.....o sa revin si cu un clip....dar in interior se aude cam prea tare....cum se poate antifona?sau oricum eu pun teava directa de la locul unde a fost intermediara pana in spate....o sa reduc din zgomotul ninterior dupa ce duc teava in spate?logic asa ar fi......
nu?!...
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)