Tuning evacuare Subaru
Subaru club Romania

Tuning evacuare Subaru

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #40 on: June 18, 2012, 13:51:10 PM »
baieti am eliminat si intermediara....se aude demential...WRC sound.....o sa revin si cu un clip....dar in interior se aude cam prea tare....cum se poate antifona?sau oricum eu pun teava directa de la locul unde a fost intermediara pana in spate....o sa reduc din zgomotul ninterior dupa ce duc teava in spate?logic asa ar fi......
nu?!...
sincer tot se aude ,dasta se numeste evacuare sport,sincer eu am mers 2 zile cu un por intr-o sudura exact sub mine,deci zici ca eram cu un muscle car  :D,deci daca vrei sa nu mai ai problema cu zgomotul evacuari la interior,iti trebuie un sistem audio mai puternic ;D!!!!!!

P.S:Nu uita de acel video promis,ca sunt foarte curios!!!
« Last Edit: June 18, 2012, 13:54:46 PM by Mihai.impreza »
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #41 on: June 18, 2012, 15:48:48 PM »
da chiar acum am facut un video si nu pot sa il scot de pe tableta:)) sunt la lucru si nu am cablu de date la mine....diseara cand ajung acasa il pun
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

celalalt

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #42 on: June 18, 2012, 15:57:36 PM »
Daca flosesti android,incearca wi-fi transfer de pe market.Eu nu mai folosesc cablu de date de mullt.Spor

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #43 on: June 18, 2012, 17:03:37 PM »
sau oricum eu pun teava directa de la locul unde a fost intermediara pana in spate....o sa reduc din zgomotul ninterior dupa ce duc teava in spate?logic asa ar fi......
nu?!...

Nu inteleg intrebarea ta? Vrei sa spui ca se va reduce zgomotul daca scoti toba si sitele si inlocuiesti totul cu teava direct?

In alta ordine de idei la cati bani ai bagat in masina mai bine iti luai un WRX second hand si stiai o treaba.

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #44 on: June 18, 2012, 17:27:59 PM »
sau oricum eu pun teava directa de la locul unde a fost intermediara pana in spate....o sa reduc din zgomotul ninterior dupa ce duc teava in spate?logic asa ar fi......
nu?!...

Nu inteleg intrebarea ta? Vrei sa spui ca se va reduce zgomotul daca scoti toba si sitele si inlocuiesti totul cu teava direct?

In alta ordine de idei la cati bani ai bagat in masina mai bine iti luai un WRX second hand si stiai o treaba.
mihai,hileaga vrea sa se auda mai sportiv masina,i-am recomanda sa scape de intermediaza si sa vina cu teava din catalizator pana la finala,care ar trebui schimbata cu una sport!!!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #45 on: June 19, 2012, 09:54:08 AM »
mihai ...masina se aude ft bine acum...doar ca..fiind deocamdata iesirea sub masina pe mijloc zic eu ca se aude cam tare in interiorul masinii...clar ca daca pun directa se aude la fel...eu ma refeream daca reduc zgomotul din interior iesirea fiind cum e si normal in spate....
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #46 on: June 19, 2012, 09:59:45 AM »
deci eu deocamdata am doar catalizatorul si teava care ducea spre intermediara....teava asta se termina undeva sub scaunul soferului.....ma gandeam sa ii duc directa pana in spate cu ceva tips-uri frumoase si atat.....si din moment ce iesirea propriu-zisa nu mai e sub scaunul soferului ci e in spate logic ar fi ca in masina sa nu se mai auda asa tare....asta zic eu ...sincer...habar nu am .... :P
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #47 on: June 19, 2012, 10:03:02 AM »
Pai zi asa. Nu stiam ca ai tras o treava si ai lasat-o sub masina libera fara sa o conectezi la finala. Fa tot traseul si atunci normal ca se va auzi mai incet si se vor reduce vibratiile.

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #48 on: June 19, 2012, 10:07:21 AM »
:) mersi mult...si in leg cu wrx-ul...clar imi luam la banii astia...dar nah...calu de capatat nu se cauta de dinti...vb aia:))...mamamea a vrut sa imi faca surpriza fara sa ma consulte
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #49 on: June 19, 2012, 15:09:20 PM »
:) mersi mult...si in leg cu wrx-ul...clar imi luam la banii astia...dar nah...calu de capatat nu se cauta de dinti...vb aia:))...mamamea a vrut sa imi faca surpriza fara sa ma consulte
si un video???sunt ffff curios!!!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Fab

  • 794
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #50 on: June 19, 2012, 15:30:47 PM »
Vrem video! ;D

celalalt

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #51 on: June 19, 2012, 17:15:30 PM »
Eu nu vreau video....eu vreau 15k de eypo...asta m-ar multumi   ;D

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #52 on: June 19, 2012, 17:55:43 PM »
 :D cine nu ar vreaa
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #53 on: June 19, 2012, 18:30:38 PM »
http://img694.imageshack.us/img694/8361/47tv.mp4

nu stiu sa pun video direct sa se vada aici ....in video se aude cat de cat ok....am filmat cu tableta si cand l-am incarcat l-am facut mai mic ca nu ma lasa ....dak nu merge da-ti un beep
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #55 on: June 19, 2012, 18:31:58 PM »
ala de sus e in caz ca vreti sa il download-ati:P...din gresala l-am pus pe ala
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #56 on: June 19, 2012, 18:33:50 PM »
joi dimineatza imi ajung tips-urile si sper ca spre dupamasa sa termin lucrarea si revin cu video cu tot montat:P
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #57 on: June 19, 2012, 23:14:38 PM »
Boxer baby boxer!!!!!!!!!da asa se aude si a mea,dupa ce pui finalele o sa se schimbe sunetul garantat(in bine,mai gros)!!!!!!!!!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #58 on: June 20, 2012, 16:40:18 PM »
Daca scoti catalizatorul,si tragi teava goala direct din galerie ce efect va avea asupra motorului!!!!! ???
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Răspuns: Tuning evacuare Subaru
« Reply #59 on: June 20, 2012, 16:49:01 PM »
Daca scoti catalizatorul,si tragi teava goala direct din galerie ce efect va avea asupra motorului!!!!! ???

Unul bun....gazele vor fi evacuate mai rapid....motorul va merge mai bine... ;D...evident nu cu o teava din fata pana in spate ci cu o galerie gandita si facuta corect.
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI