GC 8 turbo
Subaru club Romania

GC 8 turbo

GC 8 turbo
« on: April 20, 2017, 19:29:16 PM »
Salutare ,
Iubitor de "frantuzoaice" va prezint noua mea achizitie Subaru Impreza GC8 turbo model de Japonia. Mare lucru nu pot sa va zic , mai multe ar putea sa va zica distinsul domn Malakay cel de la care am achizitionat jucaria. Momentan am ceva probleme cu ea, imi intrerupe cand pun talpa tare pe ea si arunca apa din borcanul de expansiune. Inca nu am aflat cauzele insa sper sa reusesc sa i dau de cap. Caut o fulie de la servo poate stie cineva pe unde s putea sa o gasesc.

Muttley

  • 5177
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #1 on: April 20, 2017, 19:33:36 PM »
Pai... prezinta-ne-o  ::)

Bine ai venit!
WRX SW 2002

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #2 on: April 20, 2017, 19:34:31 PM »
Am sa revin cu foto dar momentan nu m am prins cu se ataseaza:)

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #3 on: April 20, 2017, 20:48:04 PM »
Bine ai venit , sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !
Este vb de un GC8 de japonia motor ej20 K  de 280 hp ,turbo vf 22, cutie de 5 trepte cu blocant pe spate  raport final 4,44 , rollcage cusco , suspensie kyb cu arcuri eibach , 4 pot fata !!!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #4 on: April 21, 2017, 03:27:13 AM »
poate sa-mi spuna cineva cum inserez fotografii?

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #5 on: April 21, 2017, 09:07:01 AM »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #6 on: April 21, 2017, 11:44:51 AM »

Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #7 on: April 21, 2017, 12:15:39 PM »
Ce frumoasa este! A cui este?:)

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #8 on: April 22, 2017, 14:25:34 PM »
Momentan masina este programata la revizie(filtre distributie uleiuri) insa am o problema , cand accelerez masina da in nas dupa care se manifesta in acelasi mod si la turatii joase. Pe diagnoza apare eroare de sensor MAF. Ce pare ciudat este ca intai face boost dupa care intrerupe. Si de ce face si atunci cand merg usor fara talpa?

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #9 on: April 23, 2017, 07:52:04 AM »
Bine ai venit si sa va bucurati 1mil de km de cotet !!!
Frumoasa rau masina!
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #10 on: April 23, 2017, 10:59:55 AM »
Multumesc frumos Daniel, sper sa i dau de cap la problemele mentionate si sa ma pot bucurala maxim de jucarie.

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #11 on: May 01, 2017, 13:21:53 PM »
Salut si bine ai venit,

MAF-ul e cel mai probabil sa se fi bulit, sunt destul de sensibile, mai ales cu un filtru sport, dar poti sa ai si probleme de boost/vacum leak. Si eu am tot un 20K, tot de japonia, practic cu aceleasi spec-uri :D.
Legat de faptul ca da in nas, ti-as recomanda sa verifici toate furtunele de vacum si tubulatura de dupa debitmetru, sa nu ai leak-uri, ca sa poti sa elimini din probleme. Un alt aspect ar fi presiunea din turbo; simptomul pe care il povestesti poate sa fie si boost cut, si iti taie gazul la 1.3 Bar sau ceva de genu.

Legat de aruncatul apei, poate sa fie o simpla problema de la capacul cu supapa de la vasul de expansiune sau poate sa fie mai grav, aici, din nou, poti sa incerci cu un alt capac sau chiar unul mai puternic, 1.2bar in loc de 0.9 cat tine cel stock.


Daca te intereseaza, si ajungi sa identifici problema ca fiin din MAF, eu am un MAF de "rezerva" pentru ca am trecut la bord-ul de la ESL, care lucreaza MAF-less si practic nu il voi mai folosi :D

Spor la treaba cu rezolvatul problemelor.

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #12 on: May 01, 2017, 20:30:01 PM »
Merci de urari schnumix,
Cred totusi ca este vorba de MAF intrucat simtomele se manifesta si fara a da talpa, la turatii joase moment in care se aprinde check engine. Referitor la apa s a rezolvat momentan, era prea multa in borcan:))).
Spune mi te rog ce solutie folosesti de nu folosesti MAF?

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #13 on: May 01, 2017, 21:06:16 PM »
el a schimbat epromul practic a pus alt cip in ecu si il poate resofta !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #14 on: May 02, 2017, 10:35:03 AM »
Salut Cata,

Eu am luat o placa de la ESL, practic transforma ecu stock intr-un stand alone. Mai trebuie sa ii leg un senzor de temperatura pentru admisie si apoi o sa renunt la maf.

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #15 on: May 02, 2017, 12:17:56 PM »
Il vinzi? La ce pret?

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #16 on: May 03, 2017, 14:41:26 PM »
Ti-am trimis PM  ;D

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #17 on: May 08, 2017, 13:34:41 PM »
Salutare,

Am schimbat debitmetru si masina a mers aproape ok( cu foarte mici ezitari pe acceleratii) cca 100km dupa care a inceput iar sa dea in nas. Se accelereaza ok pana in 3000 de ture dupa care incep intreruperile(doar in sarcina, daca accelerez usor nu intrerupe). Ma poate ajuta cineva cu ideii?

Multumesc,

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #18 on: May 08, 2017, 14:01:32 PM »
Turbo, wastegate, BOV, Clapeta acceleratie?

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #19 on: May 08, 2017, 14:04:23 PM »
Multumesc de raspuns dar nu inteleg de ce dupa schimbarea debitmetrului masina a mers ok dupa care iar sa se impiedice.