Salut si bine ai venit,
MAF-ul e cel mai probabil sa se fi bulit, sunt destul de sensibile, mai ales cu un filtru sport, dar poti sa ai si probleme de boost/vacum leak. Si eu am tot un 20K, tot de japonia, practic cu aceleasi spec-uri
.
Legat de faptul ca da in nas, ti-as recomanda sa verifici toate furtunele de vacum si tubulatura de dupa debitmetru, sa nu ai leak-uri, ca sa poti sa elimini din probleme. Un alt aspect ar fi presiunea din turbo; simptomul pe care il povestesti poate sa fie si boost cut, si iti taie gazul la 1.3 Bar sau ceva de genu.
Legat de aruncatul apei, poate sa fie o simpla problema de la capacul cu supapa de la vasul de expansiune sau poate sa fie mai grav, aici, din nou, poti sa incerci cu un alt capac sau chiar unul mai puternic, 1.2bar in loc de 0.9 cat tine cel stock.
Daca te intereseaza, si ajungi sa identifici problema ca fiin din MAF, eu am un MAF de "rezerva" pentru ca am trecut la bord-ul de la ESL, care lucreaza MAF-less si practic nu il voi mai folosi
Spor la treaba cu rezolvatul problemelor.