GC 8 turbo
Subaru club Romania

GC 8 turbo

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #20 on: May 08, 2017, 17:11:59 PM »
Bujii ! Si regap la bujii ;)
Detoate , STI sa fie

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #21 on: May 15, 2017, 01:08:13 AM »
sa o stapanesti sanatos

pe bujii as merge si eu


« Last Edit: May 15, 2017, 01:11:16 AM by 2xGhe »
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #22 on: May 15, 2017, 02:00:09 AM »
Multam fain de urari.
Bujii si fise schimbate insa si inainte si dupa schimbarea acestora a aparut o intrerupere la relanti si mers constant. Sa fie oare injector?

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #23 on: May 15, 2017, 02:09:02 AM »
Pana la data curenta am efectuat urmatoarele operatii:
-schimbat distributie
-ulei motor, cutie si diferential
-timonerie
-fise si bujii
-un debitmetru(urmeaza al doilea)
Iar vineri am programat sa schimb garnituri capace culbutori si epuratoare, discuri spate si placute. Pana atunci poate ii dau de cap cu intrerupere de care vb anterior.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #24 on: May 15, 2017, 09:32:38 AM »
Intreruperile erau si inainte de a schimba distributia?

Ce benzina pui?

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #25 on: May 15, 2017, 10:05:40 AM »
Benzina pun doar 99 petrom sau 100 de la omv. Intreruperile au aparut la cca o saptamana dupa distributie, acum 2 zile. Sub 2500 ture face urat mai ales cand incep sa accelerez. Iar la relanti merge la fel intrerupt iar acul la turometru variaza f. putin. Ma gandesc la injector sau bobina. Desi la modelele acestea nu prea au fost probleme cu injectoarele.

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #26 on: May 15, 2017, 10:41:54 AM »
Si eu cat si Mihai (parca) am patit sa sara distributia un dinte din cauza ca nu am pus la distanta corecta tablitele care au rol de "siguranta" in momentele in care tinde sa o ia razna cureaua. Nu e cea mai fixa curea de distributie din lume. Distanta e de aproximativ 1mm si se foloseste un carton de grosimea respectiva drept cala.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #27 on: May 15, 2017, 10:48:44 AM »
Merci, am sa verific distributia  insa de ce cand urc in ture se mnifesta mai putin?

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #28 on: May 15, 2017, 11:02:32 AM »
In ture avansul ajunge pana la 40 grade, deci e loc de un mic decalaj.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #29 on: May 15, 2017, 13:03:12 PM »
Cum zice Pfaizzzer. Mai ia distributia la verificat si fa asta cat mai repede posibil.
Eu am mers circa 50km totul ok pana cand una din rolele de evacuare s-a gandit sa sara un dinte.
« Last Edit: May 15, 2017, 13:05:11 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #30 on: May 15, 2017, 13:05:06 PM »
Maine ma ocup de problema

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #31 on: May 15, 2017, 20:19:10 PM »
eu zic sa verifici si furunasele de vacum !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #32 on: May 15, 2017, 20:48:05 PM »
Comandate azi maine ajung, 4 ml de siliconice.  Cred ca-mi ajung sa ma tunez si eu putin:)

KET

  • 3920
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #33 on: May 16, 2017, 13:16:47 PM »
Foarte frumoasa masina!
Sa te bucuri de ea!

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #34 on: May 16, 2017, 13:56:45 PM »
Merci Ket, o sa fie si mai faina cand va merge:))

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #35 on: May 16, 2017, 14:07:15 PM »
Furtunasele au venit, debitmetru de asemenea , asteptam ora 7 pentru a le monta pe masina.
Doamne ajuta, god bless, gott segne...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #36 on: May 16, 2017, 14:10:17 PM »
Succes! De obicei un defect minor strica toata placerea si e greu de gasit. Sper sa fie problema pe acolo pe unde te apuci de reparat/schimbat.

Apropo, imi plac jantele tale de mor. Nu am avut curaj sau bani sa ma arunc la masina asta cand a fost ocazia, dar ma uit la poze si iti zic ca ai facut o alegere buna.

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #37 on: May 16, 2017, 14:22:28 PM »
Multumesc, stau ca pe ace si numai la munca nu-mi e gandul. Si mie i-mi plac maxim jantele. Malakay sa traiasca, asta nu se lasa pana nu umple Romania de gc8-uri. Nu va apropiati de el ca se ia(virusul) :))

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #38 on: May 16, 2017, 14:23:35 PM »
image hosting

Am aflat si cine este pilotul in familie:)

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #39 on: May 16, 2017, 21:00:22 PM »
:D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae