Salut,
Dupa doi ani fara surprize GC-ul s-a trezit ieri sa imi strice ziua de la prima ora.
Masina nu prea e folosita - acum sta cam de doua saptamani intr-o parcare acoperita.
Ieri ma duc la ea sa o pornesc sa o duc la ITP.
Dau cheie porneste....da sa moara...salta iar pe la 2000 ...sta asa doua-trei secunde si ii scade turatia usor pana se opreste.
Mai dau o cheie - porneste...mers intrerupt - o fi vreo bujie uda - o turez usor, mersul intrerupt se pastreaza si apare si un fum ca de camion iarna cu miros puternic de benzina nearsa. Incerc sa o iau la sprituri...rateuri in admisie si moare.
O repornesc, sta doua trei secunde pornita si moare. Daca incercam sa ii dau aer din pedala nu se tura, facea rateuri in admisie si murea.
Am lasat-o asa pana aseara.
Am cautat pe la americani si australieni pe forumuri...multe probleme de genul. Ba de la scanteie, ba de la debitmetru...ba aia, ba aia.
Ajung aseara la ea, ridic capota, scot mufa la debitmetru - porneste, tine relantiul, miros usor de benzina. Incerc sa o turez - se tureaza dar merge in 3.
Diseara vreau sa:
- caut IACV sa il curat si sa vad daca se misca la contact pus/luat,
- ma chinui sa ii scot bujiile sa vad ce stare au. Poate le si schimb.
- masor fisele poate e vreuna belita.
Alte idei?
2.0i 115 ponei AT
Thanks