Ce sa zic..
In +8 ani de Subaru am invatat ca un Subaru bun este unul nou sau unul negru
Bine, mai sunt si exceptii pe aici pe forum, dar la fel si cele ce imi sustin convingerea. Poate ca cele negre spun ceva de utilizatorii care stiu la ce se inhama cu o vopsea neagra si sunt dispusi sa intretina mai bine masinile.
Cum de cel nou va trebui sa se ocupe sotia, m-am gandit sa ma ocup eu de cel negru.
Ce este: Impreza 2005, printre ultimele iesite din fabrica si inmatriculata in 2006 prima data. 2.0 aspirat de 125 cai. Are pachetul WRX ce include scaunele scoica, eleron, volanul in 3 spite si pedalier aluminiu de WRX. 98.300km cu 2 proprietari, revizii la reprezentanta cat a fost in garantie, interior absolut fara nici un defect (mai putin picioarele scaunelor care ruginesc la toate masinile).
De ce blob: Mi s-a pus pata pe el. Mi se pare ca are ceva din unicitatea unui Bug, combinata cu agresivitatea unui Hawk, plus ca sunt foarte rare. Imi mai place ca interiorul de 2005 combina bordul de Hawk cu scaunele mai inguste de genul celor din Bug. Este de altfel si primul sedan din viata mea. Ciudat fara stergator pe spate. Dar imi place fundul ala de mor.
De ce aspirat: Asa s-a nimerit, nu imi permit un STi cu istoric similar (ar costa pe la 16-18k euro) si sunt foarte putine in stare buna atat tehnic, cat si estetic.
Ce e cu el: Pai in principiu are o julitura pe bara spate si una pe usa spate stanga. Distributia a fost facuta acum 12k km, dar au trecut 7 ani de atunci. Ar avea nevoie de discuri fata/spate in viitor si trebuie aerisit ambreiajul sau schimbat cu totul. Revizia a fost facuta luna trecuta, deci ulei si filtre + placute spate noi, dar in cutie nu s-a mai umblat de la 65k. Ciudat, cutia schimba cum nici o alta 5MT nu am mai testat pana acum. Este mult peste cea de Outback si chiar silentioasa, dar o sa-i pun uleiuri noi si in transmisie si probabil bujii.
Destinatia: Chiar nu stiu inca. O sa plece fOpelul si ne pregatim si de o masina noua, cum spuneam. 3 masini nu o sa tin, asa ca va trebui sa plece Outback sau Impreza. Deja am 2 ofertanti, tata si cumnatul, dar am timp pana la toamna sa ma hotarasc. Oricum ramane in familie, deci nu va faceti sperante desarte. Pana atunci o voi aduce la starea la care v-am obisnuit deja.
Am inceput cu un polish de faruri ca doar de asta am avut timp. Masina a stat afara si este contaminata rau, plus ca se zice de vopsea ca este originala. Este foarte matuita si plina de clei si alte alea. Degresant industrial 1:10 nu a reusit sa indeparteze toata rasina. O sa incerc concentratie 1:5 si argila de duritate mare, apoi polish ca sa mai amanam o vopsire.
Mi-a placut mult ca nu bate nimic, este extraordinar de silentioasa (mai ceva decat outback-ul), este super agila si usoara, caseta de directie perfecta, cutia de viteze superba si fiind foarte scurta o ajuta sa para ca are mult mai multi cai decat are ea defapt, arata bine dupa gusturile mele si interior perfect de nefumator il gasesti foarte foarte greu. Pe dedesubt arata mai bine decat orice Subaru am avut eu si concureaza cu modele vechi de 2-3 ani la capitolul nivel de rugina. Este astfel perfecta pentru orice destinatie.. fie ramane asa, fie swap de STi, fie proiect pentru macadam.
Cum Outback-ul o sa vada Bulgaria, Grecia si multe drumuri la socri unde vrem sa lasam copilul vara asta, Impreza o sa fie undeva pe planul 3. Vreau sa termin tot ce mi-am propus la Outback si am nevoie de el pentru aceste concedii. Plus ca este nava amiral. Este greoaie in curbe, dar confortul si modul in care accelereaza 2.5-ul de la 2000 ture sunt greu de inlocuit.
Azi am luat actele si urmeaza sa o inmatriculez. Mai pun poze pe parcurs. Sa va bucurati de poze!