Din punctul meu de vedere treaba s-a clarificat.
Sirul evenimentelor:
1. Turbo pleaca spre ei perfect functional pt. schimbarea palelor de pe compresor.
2. Dupa o zi ma suna sa-mi spuna ca au ciocanit in partea calda toata ziua si nu se desface si urmeaza sa o bage la ultrasunete.
3. Dupa inca doua zile e gata si mi-o trimit intr-o stare estetica nasoala (urme de ciocan pe carcase, racord ulei indoit, lipsa siguranta de la tija wg).
5. Semnalez problemele de la 4 si mi se spune ca vorbim daca nu functioneaza.
4. Pandemie, masina nu e scoasa.
5. O pun pe masina si scoate fum.
6. Descopar joc mare axial.
7. O trimit inapoi si constata ca nu mai are segmentii pe partea calda.
Acum ce mi-a povestit patronul ca au facut:
a. s-a desfacut greu partea calda;
b. au dat jos de pe corp doar rotorul ce trebuia schimbat si au pus (atentie) tot corpul cu tot cu pale de evacuare si ax pe strung (acum nu stiu cum au prins in universal din cauza palelor de pe turbo) pentru a aleza sa incapa palele MFS;
c. LIPSA, LIPSA, LIPSA (ar fi trebuit sa demonteze complet corpul si sa inspecteze axul, segmentii si sa curete de eventual span de la strung);
d. au strans piulita cu palele noi;
e. Pus corpul pe masina de echilibrat si invartit in 3 cicluri de cate 15-20 sec cu 3 bar presiune ulei;
f. montat restul mai putin tija wg;
g. Trimis inapoi.
Problema nu e de la c., cu toate ca acolo ar fi depistat problema daca nu sareau etapa!!!
Problema este ca au ciocanit o zi in partea calda, iar socul s-a propagat pana in segmentii aferenti. Nedemontand nimic, ei au stat asa fisurati pana a ajuns turbina pe masina, unde a vazut regimuri reale de exploatare si s-au facut bucatele.