Atentionare de post lung si fara finalitate!
Tiganca urma sa vada o schimbare la fata si suflet. Mi-am propus sa rezolv totul in cele 2-3 zile avute la dispozitie. Am facut o lista a prioritatilor, dar cred ca am vrut prea multe in prea putin timp (~2 zile full).
1. Intra apa in portbagaj. Rugina in zona chederului, motiv pentru care nu puteam sa merg cu masina decat pe vreme buna. S-a rezolvat cu un cheder nou, curatat, gaselnita mea: spalat cu solutie de detailing de roti pentru ca este facuta sa indeparteze particulele feroase, rust converter xonax, degresant industrial, grund ceva spritz chit, cateva straturi de vopsea.
2. Mirous neplacut din cauza apei infiltrate si mai tarziu constatat ca roata de rezerva a fost folosita si pusa la loc uda si cu noroi.
In plus, masina stata, la spalarea mochetei am descoperit zone unde fusese varsata cafea etc.
Bancheta spate a iesit impecabil. Asemenea si mocheta. Ma feresc de astfel de cuvinte marete, dar chiar asa este. Scaunele inca nu le-am facut.
Am folosit Mafra Pulimoquette diluat 1:10, frecat cu peria, extras cu Bosch Gas15 PS, spalat cu apa distilata si extras de 3 ori pentru clatire cat mai buna.
Continuarea in postul urmator...