Impreza GG 2006 2.0R
Subaru club Romania

Impreza GG 2006 2.0R

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #40 on: September 21, 2017, 11:37:58 AM »
Am deja 6000km de cand am schimbat distributia si reperele aftermarket incep sa-si arate ,,calitatea,, ... Inainte de inlocuirea ei masina nici nu se auzea, acum am vreo 4 zgomote in diferite situatii si pe diferite tonalitati :) . In primul rand e vajaitul care se aude si la cald si la rece, unii spun ca ar fi cureaua de distributie altii ca ar fi pompa de apa. Curelele de accesorii scot si ele diverse sunete, scartaieli, fasaituri dar numai la rece. In concluzie este prima si ultima oara cand voi mai folosi piese AF, am avut numai experiente neplacute cu ele la toate masinile pe care le-am detinut.
Una peste alta tot la rece a inceput sa faca galagie si rulmentul de presiune, un usor scartait in primele 20 de minute de la pornire.
Deci in viitorul apropiat ma astepta investitii...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #41 on: September 21, 2017, 12:26:21 PM »
Ca si pantofii de piele, curelele se mai intind. La accesorii poti sa verifici daca au nevoie sa mai fie stranse putin curelele.

Strep

Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #42 on: September 23, 2017, 17:38:24 PM »
Se poate verifica rulmentul intinzator curea accesorii daca nu a fost schimbat odata cu distributia. Cand e uzat suiera.

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #43 on: September 23, 2017, 19:51:03 PM »
Se poate verifica rulmentul intinzator curea accesorii daca nu a fost schimbat odata cu distributia. Cand e uzat suiera.

Cand am schimbat distributia mecanicul mi-a spus ca e ok, nu face galagie. La sfatul lui Mihai Florescu am mai intins curelele la accesorii si s-a facut liniste, se mai aude putin distributia dar e diferenta, suieratul a devenit destul de greu perceptibil.

Strep

Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #44 on: September 23, 2017, 21:31:35 PM »
Referitor la piese originale, fara sa te contrazic dar Subaru nu produce curele, filtre si alte piese consumabile, ele sunt facute si garantate pentru Subaru de firme cu renume in domeniu. Eu am montat distributie Gates, rolele sunt identice (Made in Japan) cu cele originale .

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #45 on: September 25, 2017, 15:58:48 PM »
Referitor la piese originale, fara sa te contrazic dar Subaru nu produce curele, filtre si alte piese consumabile, ele sunt facute si garantate pentru Subaru de firme cu renume in domeniu. Eu am montat distributie Gates, rolele sunt identice (Made in Japan) cu cele originale .
  Sunt de acord cu tine doar partial. Lucrez in domeniul auto de peste 10 ani si pot sa-ti spun din experienta ca un rulment FAG sau o curea Gates nu are aceeasi calitate ca atunci cand e ambalata intr-o cutie pe care scrie ,,Ford,, de ex... Si pot sa-ti relatez multe povesti in care au fost probleme cu piesele AF problema rezolvata intr-un final tot cu ceva de origine.

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #46 on: November 26, 2017, 00:44:35 AM »
Desi aveam piesele cumparate de cateva saptamani din lipsa de timp am tot amanat sa fac revizia de 125000km. Azi dimineata mi-am luat inima-n dinti si cheile in mana si am reusit intr-un final...
Uleiul Motul este foarte ok, filtrele ca filtrele dar aveam o mare problema cu franele care sunt ineficiente. Avem pe fata placute Textar iar pe spate Delphi. Am cumparat pentru spate placute Textar iar pentru fata EBC Ultimax2 cu care am avut surpriza sa nu se potriveasca, sunt probabil pentru WRX sau alt sistem de franare care echipeaza Impreza. O alta surpriza a fost cand am constatat ca nu mai am factura...
Am mers la un mic dealer local din oraselul in care locuiesc in Germania si am cumparat placute originale care sunt  Jurid ,,Made in Germany,, iar montarea am facut-o ceva mai meticulos decat se face de obicei prin service la modul ca am curatat perfect etrierii, gresat bolturi cu vaselina, pasta pe placute etc iar rezultatul este mai mult  decat satisfacator. Dupa 27000km de km de cand o am, costat ca ,,stie,, si masina asta sa te dea cu capul de volan atunci cand este necesar, pedala este ferma iar pentru opriri la semafor, incetinit, este necesar doar sa atingi pedala. Momentan sunt foarte multumit, sper sa si ramana asa...

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #47 on: February 06, 2018, 12:20:26 PM »
La doua luni si inca 5000 km de cand am facut revizia franele se pare ca se mentin in forma dar a aparut o alta problema. Dupa ce pornesc motorul si relantiul se coboara pe la 1000 rpm  apare o usoara trepidatie in caroserie, un scuturat usor. Am verificat cu Torque si trepidatia e prezenta de pe la 50 de grade temperatura lichidului de racire pana cand se incalzeste bine, la 95.Pe la 60 de grade relantiul coboara pe la 700rpm si oscilatiile sunt minore, 715-728 rpm, adica insesizabil. Ce parere aveti, e din functionarea motorului sau e vreun tampon care incepe sa dea semne de oboseala?

puiu

  • 785
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #48 on: February 06, 2018, 17:02:35 PM »
1. Daca fluiera rulmentul de presiune ia kit ambreiaj si schimba tot. Mai ales daca incepe sa tina sus ambreiajul. E primul semn de sfarsit.
2. Ca sa citez un mecanic de subaru: nu am vazut tampoane de motor stricate la aspirate. Posibil sa existe zic eu dar rar...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #49 on: February 06, 2018, 17:32:25 PM »
Tipul de motor nu are nici o legatura cu tampoanele. Iar mecanicii au tendinta de a clasifica ceva drept stricat atunci cand se vede cu ochiul liber ca ceva e rupt, spart sau lipseste cu desavarsire.
La sfarsitul zilei, atat timp cat una din componente este cauciucul, fii sigur ca timpul va afecta acea piesa.

In cazul de fata cred ca te duci cam departe cu tampoanele. In principiu are legatura cu sistemele de control al ralantiului (clapeta acceleratie, IACV, pompa aer secundara etc. ce ai tu acolo in functie de an si motor)
« Last Edit: February 06, 2018, 17:33:10 PM by MihaiFlorescu »

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #50 on: February 06, 2018, 18:17:21 PM »
1. Daca fluiera rulmentul de presiune ia kit ambreiaj si schimba tot. Mai ales daca incepe sa tina sus ambreiajul. E primul semn de sfarsit.
2. Ca sa citez un mecanic de subaru: nu am vazut tampoane de motor stricate la aspirate. Posibil sa existe zic eu dar rar...
Rulmentul de ambreiaj are un fasait mai ales la rece dar momentan nu tine sus, nu trepideaza si nu e tare, il mai tin sub observatie pana la vara.

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #51 on: February 06, 2018, 18:24:44 PM »
Tipul de motor nu are nici o legatura cu tampoanele. Iar mecanicii au tendinta de a clasifica ceva drept stricat atunci cand se vede cu ochiul liber ca ceva e rupt, spart sau lipseste cu desavarsire.
La sfarsitul zilei, atat timp cat una din componente este cauciucul, fii sigur ca timpul va afecta acea piesa.

In cazul de fata cred ca te duci cam departe cu tampoanele. In principiu are legatura cu sistemele de control al ralantiului (clapeta acceleratie, IACV, pompa aer secundara etc. ce ai tu acolo in functie de an si motor)
Exact la asta ma gandeam si eu, ca  e posibil sa fie imbatranite desi totusi tamponul uzat transmite vibratii tot timpul. Astazi am monitorizat putin temperatura din nou, dupa ce a trecut de 80 de grade nici nu-ti dai seama ca e pornita. Motorul meu este cel de 160cp, cred ca nu are IACV, voi curata clapeta.

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #52 on: April 07, 2018, 10:23:02 AM »
Impreza mea a ,,implinit,, 132000km ocazie cu care am schimbat uleiul, Motul Gpl/CNG 5w40 C3, filtrul original si am curatat filtrul de aer. Masina functioneaza in continuare fara greseala mai putin ambreiajul, rulmentul are acel fasait de care am am povestit si am observat ca se intampla preponderent in zilele ploioase sau cand e umiditate foarte mare(mai tot timpul in Germania).
Intre timp am inceput sa adun ,,materialele,, pentru inspectia din toamna, am achiztionat bujii originale Subaru si furtunele de frana tot pe original.Urmeaza ambreiajul, uleiul cutie diff si mai vedem daca va mai da semne de oboseala ceva pana atunci.

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #53 on: June 20, 2018, 15:54:39 PM »
Inspectia din toamna se muta in vara... Astazi la 140000km ambreiajul a cedat. Nu m-a lasat in drum doar ca la apasare scoate un sunet ,,de gater,,. Ciudat este ca si asa ambreiajul e moale si debraiaza foarte bine.
As avea nevoie de o parere, lichidul de frana este Motul RBF 660 si este schimbat anul trecut, ar mai merge un an? Intreb pentru ca nu voi dispune de aparat pentru aerisit si ,,prin cadere,, nu m-as baga sa o fac.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #54 on: June 20, 2018, 16:00:06 PM »
Nu ai nevoie de aparat. Aerisirea se face ca la frane. Singura diferenta este ca pedala de ambreiaj o sa ramana jos odata deschis aerisitorul si trebuie sa o ridici cu mana de cateva ori pana face presiune pe instalatie si revine singura. In principiu numarul de pedale ca sa faci ceva presiune este muuult mai mare decat la frane.

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #55 on: July 07, 2018, 02:13:03 AM »
Saptamana trecuta m-a lasat ambreiajul pe autostrada si incercand sa ajung acasa am fortat cutia nestiind ca la Subaru nu poti schimba treptele fara ambreiaj. Desi n-am incercat decat de doua ori am reusit sa distrug cutia, mai exact treptele trei si patru.
Reparatia costa 1950 de euro asadar am hotara sa cumpar o cutie SH.
Daca stiti pe cineva care are una de vanzare as fi recunoscator daca mi-ati da si mie de stire . Vreau sa o cumpar intr-un timp cat mai scurt.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #56 on: July 07, 2018, 19:43:03 PM »
Vazusem cutie de outback pe olx acum ceva vreme. Tot cu reductor ca la tine. Dar nu stiu daca merge bolt on. Iti trebuie de break sa stii. Bine... cred ca merge și de sedan, dar nu o sa mai ai reductor.
« Last Edit: July 07, 2018, 19:43:39 PM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #57 on: July 08, 2018, 19:21:40 PM »
vb cu 2xghe ( claudiu iorga ) are el cutie !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #58 on: July 08, 2018, 23:35:01 PM »
vb cu 2xghe ( claudiu iorga ) are el cutie !
Mersi! Am luat deja legatura cu el, ramane sa vedem maine ce coduri au ca sa verificam daca se potriveste sau nu.

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #59 on: August 13, 2019, 12:22:38 PM »
N-am mai scris de mult aici in jurnal dar de la 140000km dupa problema cutiei de viteze nu s-a mai intamplat nimic de deosebit. Masina functioneaza foarte bine.Acum are 175000km si au aparut doua probleme la care as avea nevoie de ceva sugestii.
 Pe autostrada la viteze de peste 180km/h, temperatura lichidului de racire incepe sa creasca, acul trece de a doua liniuta.Torque spune ca as avea undeva la 110 grade. Cand am vazut asta n-am mai insistat sa vad daca mai creste fiindca mi-a fost frica. Daca merg constat cu 180km/h temperatura sta constant pe la 95-98, 90 la 140km/h. Asta se intampla doar la mers constant, in panta turata maxim,la demaraje cu treptele 3-4 nu are absolut nicio problema. Ar putea avea legatura cu schimbarea tipului de ulei? Am trecut de la Motul CNG.GPL 5w40 C3 la Motul X-Max 0w40 A3/B4.

A doua problema este o pocnitura care se aude cand franez mai brusc la semafor si la plecarea de pe loc, dar nu tot timpul. Nu are jocuri si nu se aude absolut nimic pe denivelari sau piatra cubica.

Daca s-a mai lovit careva de problemele astea sau are vreo idee ii multumesc anticipat pentru raspuns.