Outback 2.5
Subaru club Romania

Outback 2.5

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #40 on: January 21, 2016, 11:33:41 AM »
Nu e tocmai ok sa nu inlocuiesti sondele lambda, afecteaza functionarea motorului si s'ar putea nu doar consumul sa te coste. Macar pe prima sa o schimbi, a doua e mai mult ca monitorizare a catalizatorului. In schimb, accesul e mai dificil la prima si e posibil sa trebuiasca autogenul pentru a o scoate, deci la vreo 500ron sonda si 100-200 manopera tot te duce

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #41 on: January 21, 2016, 22:39:21 PM »
Nu e tocmai ok sa nu inlocuiesti sondele lambda, afecteaza functionarea motorului si s'ar putea nu doar consumul sa te coste. Macar pe prima sa o schimbi, a doua e mai mult ca monitorizare a catalizatorului. In schimb, accesul e mai dificil la prima si e posibil sa trebuiasca autogenul pentru a o scoate, deci la vreo 500ron sonda si 100-200 manopera tot te duce
Prima care s-a defectat a fost nr 2. Am schimbat dar nu a avut nici un efect. Acum 2 zle a picat si nr 1. Problema : masina este din usa si sondele sunt denso si nu le gasesc la noi. O sa le comand din america, ambele ma costa 160 de dolari. La subaru mi-au cerut 23 de mil doar pe una. Ce sa mai zic....marfa.

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #42 on: January 22, 2016, 01:01:49 AM »
Si la FXT tot Denso am luat, dar a fost ~500 ron. Vorbesc de prima, care a fost schimbata mai mult preventiv, inca nu picase, dar speram sa ma scape de un usor tremurat la ralanti si ezitari in sarcina, in special la accelerarile >130-140kmph
Fiind totusi acelasi motor ca si pe FXT si WRX, mi'e greu sa cred ca e vorba de alte sonde, esti sigur de asta?
Daca am timp si nu uit maine, o sa incerc sa gasesc codul si sa'l compar cu FXT/WRX europene

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #43 on: January 22, 2016, 14:09:56 PM »
Si la FXT tot Denso am luat, dar a fost ~500 ron. Vorbesc de prima, care a fost schimbata mai mult preventiv, inca nu picase, dar speram sa ma scape de un usor tremurat la ralanti si ezitari in sarcina, in special la accelerarile >130-140kmph
Fiind totusi acelasi motor ca si pe FXT si WRX, mi'e greu sa cred ca e vorba de alte sonde, esti sigur de asta?
Daca am timp si nu uit maine, o sa incerc sa gasesc codul si sa'l compar cu FXT/WRX europene

Denso 234-4446 si 234-9120. Astea se potrivesc la frigider.
« Last Edit: January 22, 2016, 14:51:50 PM by dinutzusan »

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #44 on: January 22, 2016, 19:41:12 PM »
De pe opposedforces am gasit ca ptr Forester XT codul ptr prima sonda de oxigen (A/F ratio sensor) ar fi 22641AA211, iar pentru Outback'ul XT ar fi 22641AA32A. Cel de pe Forester se potriveste si la WRX si STI 2007, iar cel de pe Outback la Legacy GT, dar nu si intre ele ... deci probabil nici sonda de la Denso nu e compatibila si cu FXT si cu Outback'ul XT

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #45 on: January 22, 2016, 20:12:59 PM »
De pe opposedforces am gasit ca ptr Forester XT codul ptr prima sonda de oxigen (A/F ratio sensor) ar fi 22641AA211, iar pentru Outback'ul XT ar fi 22641AA32A. Cel de pe Forester se potriveste si la WRX si STI 2007, iar cel de pe Outback la Legacy GT, dar nu si intre ele ... deci probabil nici sonda de la Denso nu e compatibila si cu FXT si cu Outback'ul XT

Mda. Ramane varianta usa. Saptamana viitoare le comand si cred ca pe la inceputul lunii viitoare sa le montez. Oricum trebuia sa le schimb. In carte spune la 100.000 mile, am depasit suta si ......asta e. Nu stiu daca are importanta dar difera puterea intre outback xt si forester xt. Cica outback are cu 10 cai mai mult. Poate si asta ar fi o cauza de necompabilitate.

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #46 on: January 22, 2016, 20:53:01 PM »
Nu e tot de 169kw/230CP?

LE: cic'ar fi de 179kw/243CP pe Outback. N'am gasit insa cifrele ptr 0-100, eram curios daca o ajuta Cx'ul, greutatea fiind totusi mai mare cu ~120kg
« Last Edit: January 22, 2016, 20:58:19 PM by andrei0241 »

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #47 on: January 23, 2016, 03:58:30 AM »
Nu e tot de 169kw/230CP?

LE: cic'ar fi de 179kw/243CP pe Outback. N'am gasit insa cifrele ptr 0-100, eram curios daca o ajuta Cx'ul, greutatea fiind totusi mai mare cu ~120kg

Cazanul http://www.edmunds.com/subaru/outback/2006/st-100658790/features-specs/.

UXE

  • 1741
Răspuns: Outback 2.5
« Reply #48 on: January 23, 2016, 08:00:28 AM »
Beautiful  ::)


Răspuns: Outback 2.5
« Reply #49 on: January 23, 2016, 08:37:02 AM »
 ;)

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #50 on: January 23, 2016, 12:29:47 PM »
Misto ca are rezervorul mai mare decat la FXT
Daca nu e secret, la ce pret ai luat masina in 2014?

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #51 on: March 17, 2017, 10:20:30 AM »

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #52 on: March 17, 2017, 10:21:41 AM »
Poate va ajuta codurile oem. Tocmai ce le-am primit.

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #53 on: March 17, 2017, 10:39:31 AM »
Daca ai tim, editeaza postul de mai sus si scrie deasupra pozelor si ce e in ele. Stiu ca se vede in poza, dar la un search pe viitor nu se va gasi nimic, devin spre inutile pozele
Inlocuirea o faci preventiv sau curativ? :D

Răspuns: Outback 2.5
« Reply #54 on: March 17, 2017, 11:05:17 AM »
Curativ. Mai am inca 6 bucsi luate dar cand ajung la mecanic o sa le fac poze si lor cu tot cu coduri. Trebuie sa schimb tot :)). In mare sunt bucsi bascula, brate spate, bucsi diferential, suport diferential. Piesele le-am comandat din usa http://1stsubaruparts.com/. Ca bani toata distractia 350 usd.