Pana peste cateva ore, sa ne uitam la "competitie". Au preluat ideea de camere de la Subaru fata de senzori cum aveau inainte si are tot ce are si Subaru cu EYE sight. Ca design e un pas mare inainte pentru Toyota.
toyota foloseste camere + radar pe diverse modele de prin 2006. Nu au preluat nimic. Ultima versiune e standard de vreo 2 ani pe toata gama indiferent de nivelul echipare. Si acum daca iei un Yaris poverty pack vine cu BSM, ACC, sistem de precoliziune, franare automata la orice viteza etc..
In europa o sa aibe sigur motorul de 2.5l Dynamic Force prezent acum pe noul camry + cele 2 versiuni de hibrid de putere mai mare, cel de 2.5 l HSD de vreo 203 Cp, tot de pe camry si cel de 2.0l HSD si vreo 180 de cai, anuntat si pentru noul auris de altfel.
Sunt ambele interesante si forester si rav4 , desi in Europa cel putin rav4 o sa se vanda si se va vinde bine din cauza ca are versiune hibrida in primul rand.
Mare noutate la rav4 e ca se intorc inapoi catre capabilitatile offroad, la care au renuntat aproape complet cu generatia actuala.
Cel putin asa se lauda, vedem in teste cum o iesi.. ca daca e doar marketing cum e sistemul ala de E-AWD actual... e jale.