Andea a punctat bine, cel mai probabil ambreiaj prajit. Grija la greutatea piciorului pe ambreiaj, si eu m-am jucat in zapada pana l-am facut bucati, binenteles din necunoasterea masinii si a modului de folosire al ambreiajului.
La mine, pe langa necunoasterea masinii, se mai adauga si lipsa de experienta

Azi am facut cam 25 de km (coborat 12.5km si urcat acelasi drum cu o diferenta de nivel de 450 metrii) si Subi meu s-a comportat exemplar

Nu mai miroase a ars ... eu nu ma mai pot satura de condus ...

la urcare l-am trecut prin primele 3 trepte de viteza sa vad cu se comporta ambreiajul ... insa la fiecare apasare a pedalei de acceleratie (50-75% afisat pe consola) masina sprinta exemplar asa ca m-am linistit putin

Voi avea grija pe viitor sa nu mai fac ceea ce nu ma pricep si sa acord o atentie mai mare atentie la cum calc ambreiajul ....