Cum mai era necesara o masina in familie pentru a avea un backup in caz de probleme am inceput cautarile. Masina trebuia sa fie automata si eventual 4x4... Am avut in vedere chiar si Honda Civic Hybrid, dar parca nu puteam renunta la puterea motorului. A urmat pe lista Mercedes E-class W211 sau S211.. Pentru aceasta varianta am apelat la o cunostina din Germania si am cautat in jurul localitatii de resedinta. Nici in nemtia nu mai e ce era odata... dupa cetava masini care in poze stateau drept dar la fata locului nu se mai ridica suspensia in spate (perne aer praf) am avut un moment de sclipire si am mai aruncat un ochi pe olx
. La model Outback era inca valabil un anunt pe care il vazusem din primavara, doar ca acum se incadra in cat eram dispus sa dau pe o masina. Am vorbit cu proprietarul, totul in regula . Prin urmare am facut o excursie pana in centrul tarii ca sa vad masina. Totul in regula, masina merge bine , interior foarte curat si intretinut raportat la cei 200k km si 11 ani. Prin urmare urmatorul drum a fost sa o cumpar. Reparatiile mari au fost facute la reprezentanta , lucruri mai marunte si in alte parti.
Impresia artistica pe drumul de intoarce a fost maxima. In modul normal cutia schimba usor fara deranj, dar odata comutata in modul sport se schimba treaba.. retrogradeaza mai repede si tine frana de motor la turatie mare odata ridicat piciorul de pe acceleratie. Ii lipseste bara stabilizatoare mai groasa cum am pus pe cea de 2.5, dar urmeaza
. Treapta a5a este doar de consum, a4a a dus tot bordul si turatia mai crestea
Singura problema e un zgomot ca un harait pe fata care este posibil sa fie cauzat de rulmenti, urmeaza sa ii schimb.
Am achizitionat kit-ul de transmisie deoarece cureaua este uzata si daca umblu macar sa schimb tot. Cu ocazia asta o sa schimb si lichidul de servodirectie si am de reparat simeringul de pe stutul de tur pompa.
Alte impresii pe masura ce imi aduc aminte