Out&Back 3.0 AT
Subaru club Romania

Out&Back 3.0 AT

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #40 on: January 23, 2018, 16:42:49 PM »
Ce e chestia aia din poza?

Ce te face sa crezi ca nu inchide bine termostatul?

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #41 on: January 23, 2018, 16:54:44 PM »
 La semnalizare am pus ulei de trandafir  O0 https://www.elemental.eu/ro/143-ulei-esential-lemn-de-trandafir.html

 La motor merg pe interval de schimb si utilizare la rece, nu sunt pretentios :
 https://www.championlubes.com/EN_EU/Products/Product_65604.aspx
 De fapt cam orice ulei are fisa de securitate , cine citeste afla informatii interesante care nu apar la marketing in general...
 Cum la 3.0 ramane o gramada in racitor si prin motor, mai urmeaza un schimb in primavara ca sa mai scoatem din ce este acolo..

 L.E
 In poza este portfuzeta stg fata :)
 Mai in toamna parea ca se incalzeste mai greu decat 2.5 , am scris mai sus... Am verificat pe acelasi traseu pozitia orientativa a acului la anumite intervale dupa plecare... Acum sunt cam la fel. Atunci era o diferenta sesizabila..
« Last Edit: January 23, 2018, 16:58:20 PM by PTR »

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #42 on: April 12, 2018, 15:15:04 PM »
 M-am apucat de dat scuturile de sub ea jos , curatat si gresat cat cuprinde. E ceva rugina dar nu e grav.
 Cum peste aprox 6 saptamani ajung tobele, a inceput sa ma bata un gand.. Cum ar fi sa le vopsesc, dar ce culoare sa le fac?... Ma gandeam la un galben (gen Porsche) si sa vopsesc si etrierii la fel... Sunt deschis la sugestii, dar fara roz :)
 Mai erau niste zgomote pe fata, rulmentul de la flansa cu joc... ajung si flansele cam in 2 sapt..
 Dar ce culoare sa fac etrierii si tobele daca masina este gri ?  ::)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #43 on: April 12, 2018, 15:36:20 PM »
Ce tobe ti-ai luat? Cat despre vopsea.. pai argintiu sau negru. Altfel or sa zica toti ca esti racer sau cocalar :D
Unui outback ii schimbi greu aspectul matur. Mi se pare ca daca este ca de fabrica si vopseaua imaculata, e o masina superba si nu mai are nevoie de nimic.

Si eu ma gandesc sa scot toate plasticele de sub ea dar imi este groaza si imi trebuie rampa sau elevator sa stau de ea cum trebuie. Pfaizzzer este sursa de inspiratie pentru ce si-a facut el pe sub masina. Poate la vara cand e copilul plecat in vacanta la socri :)
« Last Edit: April 12, 2018, 15:37:00 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5177
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #44 on: April 12, 2018, 15:40:24 PM »
Face misto cu vopsitul. Sper cel putin!
WRX SW 2002

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #45 on: April 12, 2018, 16:05:56 PM »
 Nu chiar, tobele fiind din Polonia ( http://www.polmostrow.pl/ ) , nu stiu cat de rezistente la rugina sunt (la sudura cel putin) . Parca le-as da cu ceva sa nu rugineasca prea repede, chiar daca sunt ieftine parca le-as da cu ceva... Pe de alta parte mi-e o lene... Inca nu sunt hotarat.. Totusi negru ar merge.
 Scuturile se dau foarte usor jos, cu ce am scos din ornamentul exterior de prag cred ca umpleam un ghiveci mai mic :))

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #46 on: April 15, 2018, 12:28:05 PM »
 Pragul dreapta era mai curat
 
 
 

Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #47 on: April 16, 2018, 09:52:45 AM »
@PTR Stii cumva daca Legacy are acelasi tip de prindere a pragurilor? Banuiesc ca sunt clipsuri... sau e ceva deosebit?  Intentionez sa fac si eu operatia asta, dar as vrea sa stiu dinainte ce trebuie sa am pregatit "just in case".

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #48 on: April 16, 2018, 14:35:21 PM »
 Dupa program pare a fi la fel.
 Ai in partea dinspre carenaj fata/spate la capete 1-2 clipsuri ca cele de la priza filtru aer de deasupra radiatorul. Au centrul cu gaura pentru surubelnita in cruce. Este utila o cheie micuta in L pt DIY cu capete interschimbabile. In partea de jos , ultimul clips dinspre roata spate trebuie scos tot centrul, la restul clipsurilor doar se ridica un pic (2-3mm aprox) partea centrala cu o surubelnita dreapta si pe urma tragi usor de ele (de partea exterioara) pana ies. Dupa ce ai scos clipsurile tragi usor de prag in plan orizontal si gata. :)
 Partea din spate unde se suprapune si cu carenajul si cu un deflector de aer ofera sub ea cea mai urata priveliste...

Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #49 on: April 16, 2018, 18:02:51 PM »
Dupa program pare a fi la fel.
 Ai in partea dinspre carenaj fata/spate la capete 1-2 clipsuri ca cele de la priza filtru aer de deasupra radiatorul. Au centrul cu gaura pentru surubelnita in cruce. Este utila o cheie micuta in L pt DIY cu capete interschimbabile. In partea de jos , ultimul clips dinspre roata spate trebuie scos tot centrul, la restul clipsurilor doar se ridica un pic (2-3mm aprox) partea centrala cu o surubelnita dreapta si pe urma tragi usor de ele (de partea exterioara) pana ies. Dupa ce ai scos clipsurile tragi usor de prag in plan orizontal si gata. :)
 Partea din spate unde se suprapune si cu carenajul si cu un deflector de aer ofera sub ea cea mai urata priveliste...
Multumesc mult. Loc mai bun pentru rame, soparlite sau alte lighioane , nu cred ca e. Voi cauta niste clipsuri pe masura (sa fie) si daca zici ca-i urata privelistea, tre sa vad si eu...

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #50 on: April 16, 2018, 22:35:53 PM »
 Chiar daca am bagat jetul prin toate micro orificiile tot mai era pamant cand am dat pragul de plastic jos.. si sub pamant rugina...
 Am fost atent azi cand l-am pus la loc si sunt clipsuri dinspre carenaj doar la roata din fata. In spate clipsul tine un mic deflector. Daca tragi usor de orice clips nu se rupe nimic, ies mai greu ca sunt murdare.. le-am spalat inainte sa le pun la loc.  Nu stiu cat de eficient este dar am dat cu spray de uns lant moto, e foarte lichid la inceput iar cand se usuca ramane o pelicula de vaselina.. care in timp sper  sa impregneze bine rugina si sa incetineasca procesul.. Mai inspectez la vara ce se intampla :)

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #51 on: April 30, 2018, 11:09:41 AM »
 Grila fata nu era asezata bine pe bara fata, avea un luft.... stiam ca a avut un incident usor in fata. M-am gandit sa o montez cum trebuie.. Dupa ce am dat grila jos, am fost "incantat" de spatiul liber de sub bara unde trebuia sa fie absorbantul de soc :)) . Aborbantele de sus si jos s-au livrat in 4 zile cu tot cu cateva bucati clips necesare. Am aranjat un pic cu patentul suportii in care se prind clipsurile de la grila si acum stau toate 99% la linie :)
 

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #52 on: May 07, 2018, 22:43:11 PM »
 Din ciclul never say never , ledu' la stopuri si generatia asta de Outback nu cred ca = love... mai incerc in weekendul viitor, dar a avut japonezu o imaginatie  :o ....

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #53 on: May 08, 2018, 08:01:02 AM »
Din ciclul never say never , ledu' la stopuri si generatia asta de Outback nu cred ca = love... mai incerc in weekendul viitor, dar a avut japonezu o imaginatie  :o ....

Imaginatia japonezului paleste in fata experientei milenare care dateaza de mai bine de doi ani  :o a colegului nemtean propasit in Tara Brasovului  ;D si care a reusit cu succes sa isi LED-ifice WRX-ul.
Pentru ca Outback-ul tau + LED = love cred ca ar trebui sa te adresezi profesorului LEDolog dar nu face eforturi majore caci atunci cand citeste cuvantul "LED" nu se va putea abtine si te va cauta el... >:D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 5177
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #54 on: May 08, 2018, 08:32:03 AM »
atunci cand citeste cuvantul "LED" nu se va putea abtine si te va cauta el... >:D

Prezent!

 >:( >:( >:(
WRX SW 2002

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #55 on: May 08, 2018, 08:51:57 AM »
 In prima faza o sa intorc piciorusele de contact pe partea cealalta a soclului. In pozitia actuala cand sunt puse corect ca polaritate interfereaza cu voltajul pentru pompa ABS care din ce au verificat altii trece prin stopuri :) Daca face la fel renunt la idee...
 

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #56 on: May 08, 2018, 09:06:19 AM »
Daca vrei nu doar estetica ci si luminozitate incomparabil mai buna chiar decat xenonul, pune-ti din astea in far:
https://www.amazon.de/Philips-12985BWX2-LED-Auto-Gl%C3%BChlampen-H7/dp/B0759M2X37

Eu am pus si diferenta este incredibila, cu mentiunea ca eu aveam H7 obisnuit (ca si tine, presupun), iar acum luminozitatea (dar si forma si omogenitatea fasciculelor) este comparabila cu ceea a farurilor LED PRO de pe Passat-ul de serviciu (2015).
Desi au costat mult, au meritat toti banii.
Montajul se face extrem de usor, are doar un mic balast de conectat si "ascuns" prin far.

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #57 on: May 08, 2018, 10:06:20 AM »
 Ceva de genul am la 2.5 , dar Philipsul este slabut... are doar 1700 lumeni.... restul baza China sunt mult mai sus. Ca sa fie ok si pentru ceilalti participanti placa cu ledurile trebuie sa stea verticala in far...
 La asta am montat momentan doar pe faza lunga, la faza scurta trebuie sa decupez capacul de far si nu am avut inca cheful necesar.
 La stop sunt Osram 7715R-02B  , dar trebuie sa mai umblu la picioruse ca apar erori aiurea...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #58 on: May 08, 2018, 10:21:04 AM »
E drept ca daca  ai pozitiile aprinse ziua in soare si pui frana, nu e chiar vizibil stopul pentru cocalarul cu ochelari de soare si folie pe parbriz neagra, dar e complicata conversia. Mai ieftin e sa pui inca un stop central sub bara sau varianta scumpa e cu stopuri cu led din Japonia.

PTR

  • 570
Re: Out&Back 3.0 AT
« Reply #59 on: May 08, 2018, 11:16:14 AM »
 Sau lampa ceata si pe dr din UK si legate ambele si la stopuri, cred ca se poate face destul de usor... doar ca atunci cand dai cu spatele luminezi cu rosu :))
 O sa mai analizez pozitia picioruselor de contact sa vad exact cu ce difera fata de cele standard... se intampla ceva dubios acolo ... dar daca nu merge asta e ... poate merg la o impreza mai veche :) daca sunt la fel.. bec stop w21/5w