Dupa ce se aseaza arcurile spate ar trebui sa se stabilizeze la standardul de 43cm
Am mai schimbat ieri si uleiurile, diferentialul fata a fost schimbat cu seringa ca probabil mecanicii aveu nevoie de ulei sa se unga... trecand peste busonul de golire care a fosat strans cu pistotul ( mai bine si-l puneau in gura si il porneau... pistolul..
) uleiul era dezastru. Ce se vedea pe joja arata ok pentru ca "plutea" pe uleiul vechi plin de pilitura, bosonul de golire si el su strat gros de pilitura.. bucurie mare... Momentan nu se aude nici un zgomot suspect. Cand o pica aia e
Cum promisesem ceva legat de suspensia spate:
Arc spate
20380AE420 diam 13.75mm - L 340mm
20380AE310 diam 13.3mm - L 335mm
Lesjofors 4288332 diam 13.25mm - L 337mm
Kayaba RA6429 diam 13mm - L 340
Amortizor spate mai tare
Kayaba 341276 (<04)
Nipparts N5527007G (<04)
Amortizor spate standard
Kayaba 341354 (>04)
Nipparts N5527013G (>04)
flansa spate Kayaba SM5214 pt inaltime standard
sau doar suportul de arc de cauciuc din kit-ul de mai sus (cod OE 20375AE011 ) pus pe flansa de la amortizorul cu self leveling pt inaltime mai mare
burduf amortizor spate OE 20372AE000 sau Kayaba 940002
Eu am pus arc kayaba, amortizor Nipparts N5527007G (<04), flanse SM5214 si burduful Kayaba.