O sa incerc sa caut pe la dezmembrari daca gasesc ceva bun.
Revizia a fost efectuatata, in schimb nu am gasit filtrul de combustibil si nici in program nu apareau indicatii. Cica exista ori in rezervor ori deloc. Revizia am efectuat-o la CZR Service (daca nu am voie sa dau nume il sterg) intrucat la ei am prins o portita mai rapida si au experienta si pe Subaru, dar si pe masini extrem de performante (GT-R, Aventador, TT 900hp, RS6, Ursuleti pentru drift etc).
In urma verificarii complete a masinii am descoperit urmatoarele: Toba finala de care stiam (se pare ca restul nu are fisuri si nici urme agresive de rugina), doua bielete si bucsi si atat. Se pare ca in rest, la o verificare amanuntita, este totul in regula si sincer ma declar extrem de placut surprins fiindca ma gandeam ca o sa gasesc cate ceva de schimbat pe sub ea.
Ce ar mai fi de schimbat este bateria. M-am gandit la Caranda avand in vedere faptul ca este un brand romanesc care s-a dezvoltat bazandu-se si pe calitate, nu doar pe pret (incerc sa promovez si sa cumpar mai mult produse nationale). Ce parere aveti? De asemenea, ce specificatii au bateriile voastre? Sa nu cumva sa imi recomande una mai mica sau cu mult mai mare.
In rest am mai schimbat toate becurile interioare (unele functionau unele se faceau ca functioneaza), o pozitie, am repozitionat proiectorul (se pare ca functiona doar ca nu era prins) si mi-am pus in plan sa-i pun un scut metalic pe viitor.
Oricum, nu regret nici o clipa achizitia facuta mai ales dupa aceasta verificare completa si va multumesc din nou tuturor pentru sfaturi si pareri!