Avand motorul schimbat, bifai una dintre recomandarile mele.
Dar, partea cu injectoare, turbina, EGR si DPF ramane "in picioare" - cu exceptia cazului in care, printr-o minune, au fost inlocuite si astea.
Oricum, foarte important in acest caz particular este pretul si mai ales istoricul masinii.
In functie de modul de utilizare, cei ~ 25k km/an sunt la limita in justificarea unui diesel, dar daca nu conteaza prea mult consumul, ramane doar avantajul cuplului.
Daca nu ai nevoie de garda la sol a Foresterului, poti cauta o Impreza daca vrei o masina mai agila sau, daca vrei mai mult confort, un Legacy.
Daca vrei sa impaci si capra si varza - adica si garda la sol a Foresterului, si confortul si putere+ cuplu mai mari - si nu te deranjeaza taxele si consumul ceva mai mari, cauta un Outback.
Daca bugetul permite, arunca un ochi la Outback-ul lui Mihai :
https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,3221.0.htmlSau, la un pret chiar bun, te poti uita la Legacy-ul de la Auto Kino:
http://www.autokino.ro/produs/subaru-legacy-2-0-benzina/Poti cere de la ei detalii despre masina.
Sau, daca vrei
power, cauta un WRX / STI !
Dar nu se prea preteaza la 25k km/an ....
Daca cele doua masini la care fac trimitere mai sus nu-s ceea ce cauti, cand gasesti ceva ce-ti face cu ochiul intreaba si pe aici, poate stie cineva masina si poate da detalii ( vezi sectiunea dedicata a forumului:
https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/board,7.0.html ).