Buna! Am un Legacy 2.0D din 2010 cu 120k km cumparata in aprilie anul acesta din austria la 97k km. Imi place tare mult masina dar am o problema cu ea. Am pierderi de putere dar in bord nu apare nimic. Se manifesta foarte ciudat, merge bine si deodata lesina. In tot acest timp martorul de la DPF s-a aprins doar de 3 ori(de 2 ori lumina aprinsa si 1 data intermitent). Prima oara am facut un drum cu ea cum zice in carte si s-a stins becul dar tot lesina cand vroia ea. Am facut schimbul de ulei la rep Subaru din austria si imediat s-a aprins intermitent dar intre timp s-a stins. Ma duc la alta rep Subaru din Viena, le spun ce am patit ,las masina si ma suna sa imi spuna ca a fost prea mult ulei in motor si ca dpf e ok si ca nu are nimic (300e schimbul de ulei facut prost plus 120e in cealalta parte pentru ca mi-a scos 500ml de ulei, am facut o mica paranteza sa vedeti ca nu este nici aici totul roz). S-a mai aprins odata becul si am iesit pe autostrada pana s-a stins.
Cu aplicatia Torque Pro am sesizat ca, cand am pierderile de putere urca temperatura in dpf si la indicatorul de Boost cand e la relanti sau nu functioneaza turbina imi arata ca e vacum si nici boost nu face cat trebuie normal. Cand masina merge normal indicatorul de boost sta la 0.0 adica normal fara sa apara ca e vacum si boost face pana la 1.4 1.6 maxim. Nu stiu daca intelegeti ce spun ca nu prea ma pricep nici eu sa explic.
Voi ce ziceti...dpf infundat sau ceva furtune fisurate/crapate?