Pai din cate inteleg eu, e cam asa:
1. se poate reseta eroarea si ea reapare: ieftin dar nu ma intereseaza
2. se poate inlocui acea pompa: scump si nu pare un "must have" atat timp cat ea lucreaza doar cand e frig si doar pt foarte putin timp
3. se schimba pompa veche cu una de la dezmebrari sau ceva asemanator, caz in care nu sti ce iei si la un moment dat risti aceiasi eroare: nu sunt un fan nici al acestei solutii
4. se inlocuieste pompa cu niste "placute" (nu stiu exact cum se numesc am vazut pe YT un service din Australia care facea acest lucru) si dupa aceea se resofta sau / si reseta softul masinii (lucru pe care il sublinia ca se face pt mpotorul de 2,5 si nu pt 2.0)
Daca nu gresesc cam astea sunt variantele
Pe mine m-ar interesa sa scot pompa din circuit si sa resoftez/resetez, lucru pe care daca am inteles corect il face doar AK???
Colegul Cristian Firu a spus ca a rezolvat ceva la AK cu resoftare si schimbare sonda lambda. Nu stiu daca in cazul lui pompa a fost scoasa din circuit sau doar a fost dat un reset. Precizez ca la mine, daca conteaza, sonda lambda a fost schimbata anul trecut, dupa ce am avut eroarea caracteristica acelei sonde (nu mai stiu exact ce numar era)
In concluzie:
1. prima intrebare e legata de acest cititor chinezesc pe care l-am folosit, daca ar trebui sa am incredere in el sau ar trebui sa ma duc la un SMt de exemplu pt a-mi confirma ca asta e eroarea si nu alta
2. daca eroarea e corecta as vrea sa gasesc o varianta intermediara /decenta la pret (1200 e in buget
) prin care sa exclud aceasta pompa din sistem si sa resetez sau sa resoftez calculatorul masinii fara a risca in vreun fel siguranta functionarii masinii
O zi frumoasa!