Deci cred ca avem o concluzie. Sa confirme si Muttley. Mi-a stat pe cap chestia cu voltajul pe sonda de dupa catalizator asa ca am mai studiat putin si am gasit urmatorul test:
"A plugged or partially plugged cat typically leaves a hot sickly feeling exhaust flow from the tailpipe. Compare to a known good working car nearby, known to be performing properly and with the same amount of cylinders. That slow , hot sickly flow at 2000 rpm compared to the hard push blowing your hand away of a not clogged cat is a dead giveaway, and I have NEVER misdiagnosed a plugged cat , or made false diagnosis with this method."
In consecinta, am pus-o pe Alina sa imi tina 2000 de ture si am pus mana la evacuare (ambele). Nu se simtea decat o adiere foarte foarte usoara calduta. Ok, ca sa nu fiu nebun, l-am chemat si pe Muttley sa isi dea cu parerea. Am astupat de data asta una din evacuari, la fel, tinut 2000 de ture, pus mana ... deci aproape ca nu se simte nimic. La relanti sufla normal parca, la 2000 de ture nimic sau foarte anemic.
Impreuna cu rezultatul testului de voltaj eu zic ca e destul de clar ca am catalizatorul facut muci. Internetul zice la simptome: misfire, pierdere de putere la acceleratie, performanta degradata .... toate astea se confirma si la mine, deci concluzia e clara. Direct pe site-uri de dezmembrari la cautare de catalizator sh.