Azi a fost meci om - subaru. Am castigat cu 2-1 dupa prelungiri. Arena, curtea lui Muttley. Episodul s-a derulat asa:
1-0
Dupa comparatia de zilele trecute cu foresterul lui Pfaizzer, mi-am confirmat ca temperatura la care lucreaza al meu forester nu este ok deloc, fiind constanta 100C, iar a lui dupa prima linie dreapta scazand la 95 imediat. Ok, am luat termostat nou, intamplarea a facut sa fie cu deschidere la 88, fata de 91 majoritatea pe codul meu de piesa, am luat antifel si m-am programat la "service" pentru sambata dimineata.
Operatiunea a decurs relativ smooth, mici probleme cu suruburi corodate, mecanici care au pus mastic pe garnituri si chestii de genul, dar nimic grav. Deja dupa o ora eram la operatiunea aerisit, inventia lui Muttley
O ora jumate mai tarziu, deja comportamentul era mult mai ok, aveam 93 grade scazute de la 104, dupa ce intrau ventilatoarele la viteza maxima. Deja asta nu se intampla inainte. O plimbare muuult mai tarziu mi-a confirmat, am ajuns sa vad 94 grade in mers la viteza relativ constanta, ceea ce e imbucurator, mai ales ca a fost si destul de cald azi.
2-0
In ultimele zile franele incepusera sa faca foarte urat. Am reusit sa izolez roata, era dreapta fata si eram convins ca am o pietricica blocata pe undeva. Dadusem ieri roata jos de 2 ori dar nu gasisem nimic, si cum ma plansesem deja de asta de cateva ori, domnu mecanic s-a gandit sa dea si el roata jos si sa vedem poate gaseste el ceva. Nu parea nimic suspect asa ca a dat jos si etrierul si surpriza.
Cel mai probabil ca una din placute nu mai culisa corect si era blocata in partea de jos iar asta a facut in timp sa se manance complet. Cand cea exterioara era foarte ok, cu cealalta eram la fier si deja mancase bine de tot si din disc. KO la frana si ma foarte bucur ca a depistat-o acum si nu a picat candva pe drum. Cumva tot lantul cu Pfaizzer si comparatia cu foresterul lui, care a dus la decizia de a schimba termostatul, pana la perfectionismul lui Muttley care a dus la desfacerea etrierului si constatarea bubei si rezolvarea ulterioara m-au salvat de la o potentiala situatie foarte nasoala. Le foarte multumesc tuturor
Schimbat ambele discuri/placute pe fata si totul e ok acum.
2-1
Chiar pe cand era sa iesim cu masina pentru rodajul franelor noi, am observat putina apa sub prag. Nu prea avea de unde sa fie acolo, nu era de la ac ... ce sa fie. Cand colo mocheta uda leoarca si se pare ca gaura in prag. Cred ca e o problema foarte veche pe care abia acum am depistat-o. Cumva, de undeva, nu stiu de unde, intra apa in masina si se aduna sub mocheta unde cred ca e rugina din belsug. Clar trebuie sa urgentez reparatia aici, o sa ma programez la un transplant de tabla cat de curand insa ar fi bine intai sa-mi dau seama cum ajunge apa acolo. Singura explicatie ar fi de la spalatorie cand ii dau pe dedesubt, dar cumva e greu de crezut, deci nu stiu ... mai sap.
Asa ca 2-1, cu un 1 destul de mare, dar se va rezolva, nu-mi fac griji. O zi plina azi