Ca o statistica dupa aceste 4 zile:
- am depasit pragul de 180.000km pe bord, in afara de un rulment la roata pe care l-am schimbat saptamana trecuta, n-am avut nicio problema, masina merge in continuare foarte bine si am incredere sa merg cu ea pe orice distanta.
- la urmatoarea revizie va primi ulei proaspat la cutie si diferentiale
- in continuare trebuie sa rezolv cu rugina in podea la sofer, mi-e groaza de asta si nu prea stiu de unde sa o apuc. Saptamana viitoare vreau sa incep sa intreb pe la diverse service-uri sa vad care s-ar putea ocupa.
- am renuntat partial la mersul pe gpl in oras sau pe distante scurte in ideea de a mai prelungi teoretic viata motorului. La drum lung mi se pare in continuare util, spre exemplu acesti ~1000km din care mare parte pe offroad, m-au costat aproximativ 300 lei, gaz+benzina.
- daca dupa ce am luat outback-ul m-a tentat oarecum sa renunt la forester in ideea ca sunt prea apropiate si ar fi mers un wrx ceva in locul foresterului, acum m-am cam razgandit, in special dupa plimbarea de sambata dimineata unde am gresit putin traseul. Concluzionand, o masina de "tavaleala" de care sa nu-ti fie mila ca o zgarii sau o umpli de par de caine, e foarte buna la casa omului