Hai ca i-am dat de cap. Dupa 3 luni de investigatii si chin, problema a fost sub nasul meu tot timpul. Ieri in timp ce mergeam prin oras m-am suparat putin pe ea la o intrerupere si am lasat acceleratia continua in speranta ca arunca vreo eroare. A aruncat pana la urma, misfire pe cilindrul 4. Am zis ok, macar e un pas inainte. La recomandarile colegilor, am zis sa verific compresia pe cilindru si daca nu e ok, sa vad si distributia, poate e putin sarita pe axul respectiv. Am scos bujia, surpriza, era crapata. Am vrut sa ma bucur, dar totusi, sansele erau majore sa o fi spart eu, fiind prima operatiune de scos bujii la o masina, cu atat mai mult la subaru. Comandat alta azi dimneata. Intre timp am facut si un test de compresie daca tot era bujia scoasa. 9 bari. Din ce zice lumea pe net, pare sa fie exact cat trebuie, deci probabil ca e ok. Venit bujia pe la amiaza, am pus-o la loc cu grija, sper ca am facut ce trebuie pe-acolo, in fine ... dupa vreo juma de ora de plimbat prin oras, nu mai am nicio intrerupere. Nici intr-a 5-a unde era cel mai grav. Deci ce sa zic ... 99% ma bucur enorm ca am rezolvat si 1% pastrez pentru o eventuala recidiva, dar sper sa nu fie cazul. Deci YEY!
Acum, cine o fi spart-o ...
) Fie Muttley cand le-a instalat data trecuta, fie ... parerera mea, un defect de fabricatie pe care nu l-am observat noi atunci. Putin mai conteaza acum, ma duc sa dansez prin casa.