Scriu aici ca poate intereseaza si pe altii
Cu gpl-ul e simplu momentan. Am pus BRC, cam cea mai buna instalatie ce se comercializeaza la noi (mai exista ceva un Prins care teoretic e ft putin mai bun dar nu se prea gaseste) si am setat-o astfel incat sa fie cat mai ok pentru motor (peste 4000 turatii intra automat pe benzina). A fost 5000 lei cu tot cu flashlube. Acum ca am rezolvat problema cu bujia crapata, masina merge impecabil atat pe benzina cat si pe gpl, trecerile intre cele 2 moduri de functionare nu se observa in mers, masina trage aproximativ la fel pe gpl, dar oricum nu era ft sprintena nici inainte sub 4000 ture, iar la depasiri ii dau de-i sar capacele oricum, vede 6000 de ture destul de des. In conditiile astea, consumul este in jur de 100 lei la 400km, sau un echivalent 6% aproximativ pe benzina.
Aceeasi dilema am avut-o si eu deoarece ma deranja consumul (un consum foarte decent de altfel pentru un awd permanent, dar nu eram multumit sa am 2 masini, ambele cu consum peste 10). Aveam de ales intre gpl si schimb cu un diesel. Am ales pana la urma varianta gpl si cred ca am facut bine. Am pastrat toate atu-urile masinii (motor mai simplu, fara problemele cu dpf, regim mai bun de functionare in special iarna la drumuri scurte, reductor, poluare mai mica, etc) si am si consum ceva mai bun fata de diesel. Desigur, poate o sa-mi schimb parerea pe viitor, cand raman fara supape cum prezice lumea, dar pana atunci, masina merge bine, ma declar multumit