Eu am 535-ul cand vreau nebunii dar vreau sa il dau ca a fost destul...adevarat ca nu e 4x4 dar ai o senzatie de avion cand o accelerezi si isi ia avant si ajungi la 250km/h si simti ca mai poate, e ceva fenomenal motorul asta
Fetitei mele ii place la nebunie senzatia
Iar conducandu-le pe cele 3 as ramane pana la urma la o masina utila din toate punctele de vedere.
535-ul e masina de vara, de autostrada, de drum lung, e confortabila, ai motor mare, ai putere oricand, e automata, scaune confortabile, tot ce vrei. Daca mergi decent cu ea consumi 6.5% afara - si 200km/h dar si 120km/h pe pilot. Daca mergi tare iti ia 9-10% la drum lung (3000cmc biturbo).
2.5 xt-ul e masina de facut zob pe aia care cred ca au rachete; liniute la stopuri si altele dintr-astea. Cu el nu prea esti tentat sa mergi pe offroad, e mai mult de sosea, parerea mea. Consum nu mai tin minte
2.0 - e o masina mai de familie cu care poti sa mergi si la drum si in off-road iar fiind benzina, elimini multe probleme care le are diesel-ul de pe forester SH, doar ca si aici e destul de mare consumul dar care din ce ai spus tu se elimina odata cu montarea unei instalatii GPL.
Diesel - Nu inteleg cum au putut sa dea drumul pe piata unui motor in asa hal...pe bune...chiar nu inteleg ce a fost in capul lor. Daca era kia sau tata sau cine stie ce marca dintr-asta de 1leu 50 mai ziceam...dar subaru....
Pacat.