In alta ordine de idei, am fost weekendul asta la raliul istoric de la covasna, vineri cu sti-ul, duminica forester asa ca am putut sa compar destul de bine comportamentul celor doua la urcarea covasna - comandau, unde sunt niste portiuni ceva mai tricky, urcare sustinuta si curbe stranse, drum de macadam complet inzapezit, curatat si cu ceva nisip. Per total, feeling-ul (confirmat si de un amic) a fost ca STI-ul urca fara sa simta ca e la deal, pe cand la forester se simtea putin. Niciuna nu a avut probleme de aderenta, la forester a mai intrat tc-ul de vreo doua ori dar atat. STI-ul era foarte sharp pe curbe, putina pedala si se ducea exact unde trebuie, in timp ce foresterul mai subvira ocazional. Acum, ma intreb daca diferenta o face doar motorul, puterea mult mai mare, desi banuiala mea e ca si diferentialele alea fac treaba minunata, mecanic, total transparent pentru sofer. Oricum, ma bate tot mai tare gandul la un forester xt sau ceva cu autoblocant spate, chiar daca vine la pacht cu automata, cred ca ar rupe forestierele iarna.