@Dragosh10 & Kkennyy: de curiozitate, cand abordati drumuri forestiere cu sleauri, apa si alte obstacole aveti in portbagaj un kit de recuperare, un topor si o lopata mai serioasa?
Are dragos o lopata pe care o tot repara de fiecare data cand o foloseste
Un topor ar fi bine sa luam.
Nu imi vine sa cred prin ce glod ai bagat-o, nu ma gandeam ca poate intra un forester pe acolo.
1. TC l-ai tinut activat tot timpul?
2. Ce cauciucuri aveau ceilalti?
3. Copacii aia erau taiati legal?...
Pare mai putin grav decat a fost
1.Tc-ul l-am tinut activat initial, si a fost eroare. Se vede pe la min. 14 cum masina se chinuie nitel din cauza ca taiatul gazului m-a oprit si am pierdut momentul. Ulterior l-am dezactivat pe urcare si a fost mult mai ok.
2, Dragos are niste AT-uri bune dar mai putin profilate. Freelanderul avea caucucuri de iarna de strada.
3. Cred ca da, ca erau taiati sub stalpii de inalta tensiune.
Ala cu foresterul albastru se crede la raliu, nu la off road de merge asa tare?
Lorian, pai de ce crezi ca are cortul pe masina? Ramane blocat, are unde sa doarma...
Kenny, de la min 27 incolo ai urcat doar tu sau si compania? Mi se pare extrem pentru ce anvelope stiu ca are Dragos.
Se mai plictiseste cateodata si uita ca are masini in spate pe care le prafuieste
Am urcat toti 3 peste tot, eu eram primul pe acolo si a fost bine asa. Sincer in filmare pare totul aplatizat, problema era ca sleaurile erau adanci si daca nu le incalecam pe alocuri, nu treceam sigur. Plus ca riscul era foarte mare sa nu tina malul si sa pic in sleau, si atunci posibil ca s-ar fi lasat cu recuperari. Cauciucurile s-au infipt bine in schimb iar namolul nu a fost chiar asa de moale si a tinut.
Freelander nu are reductor.dar dacă e diesel se cățăra destul de bine.e tot un fel de 4x4 permanent mai ales dacă nu e schimbat vascocuplajul niciodată
Era benzina, dar zicea proprietarul ca nu se plange de cuplu pe offroad. Oricum, s-a escurcat foarte bine parerea mea, e ajutat mult de empatamentul mai mic.
ps. cu vreo 3 saptamani inainte, pe acolo a urcat un alt freelander si un alt forester (sj), cu chiu cu vai dar au urcat, in conditii similare. Deci masinile pot, dar se chinuie nitel