Cam asta-i rezultatul cand iti stau niste pitici pe creier ...
Pe scurt, voiam de mult sa trec la niste roti putin mai mari, sa mai castig putin niste garda adevarata. Dupa ceva timp de studiat forumuri de pe la americani, aparent SH-ul e destul de ok la pus roti mai mari, forma amortizorului fata permitand vreo 2cm in plus fara probleme. La mai adanci sapaturi, sunt cam 2 dimensiuni preferate, fara sa faci alte modificari majore, 215/75/15 sau 225/70/16. Am ales-o pe cea din urma, pentru ca odata nu voiam sa mai schimb si janta si doi, imi place ideea de 1cm in plus la latime. Singura problema este la roata spate, unde fara trail arm spacer (care nu exista la sh, sunt alte distantiere mai complicate, sau trail arm mai lung) as fi fost foarte aproape de plastic, asa ca am urmat la fel, sfaturile americanilor, se pare ca si ei fac romanesti, si am taiat o bucata de plastic care ascunde niste margini metalice pe care le-am luat la ciocan/flex pana cand s-au aliniat si mi-au dat aproximativ 3cm in plus de clearance. M-am riscat putin doar din informatiile de pe forum, am luat cauciucurile (bf goodrich ko2, sa fie ceva serios daca tot), le-am montat si am verificat la fata locului daca se potrivesc toate. Concluzia, am minim 2 cm in toate punctele sensibile, cu o singura exceptie la roata fata cand e bracata, e un plastic pe mijloc unde am doar vreo 2-3mm, dar ma gandesc sa il rezolv cu un feon.
In rest, toate bune momentan, bfg-urile sunt la fel de silentioase ca si celelalte pe sosea, pe offroad ramane de vazut dar cu siguranta o sa se descurce mai bine decat fostele, iar estetic vorbin, masina incepe sa arate asa cum trebuie, imi place mult
3-4 cm in plus fata de stock, 2 dintre ei dati doar de cauciucuri.
Gap-ul la roata spate
Amortizor fata
Roata fata spre sofer
Roata fata bracata, aici e zona delicata