Un mic review al acestui mini concediu prin tara:
- 1000km cu destul de mult offroad
- cauciucurile s-au descurcat excelent, a fost un sejur foarte ploios si la un moment dat ne plimbam pe drumuri de tara pline de clei, ca noroi era putin spus ... am zis de cateva ori ca o sa raman intr-o groapa pe acolo si de fiecare data am trecut extrem de usor.
- o singura mentiune la cauciucuri, am mers cu 1.8 bari in ele aproape tot drumul si se pare ca am subestimat grav incarcarea masinii (am fost full ochi, cred ca minim 200kg in plus, cort, baterie, frigider, anexa, incalzitor, canistra motorina, etc etc) astfel incat m-am trezit cu 0.8 bari intr-o roata la o benzinarie. Am zis ca e pana, dar dupa ce am umflat-o si am inceput sa caut vulcanizare, am constatat ca nu mai pierde. Am verificat roata pe toate partile, nicio urma. Singura concluzie, am facut un tire burp la un moment dat pe sosea, cred ca stiu unde, era o vale abrupta in U si probabil a fost mult stres pe cauciucurile nu suficient umflate. N-am simtit nimic decat o usoara senzatie de plutire la un pietris la un moment dat, dar am crezut ca e mai moale zona. Orisicat, lectie invatata, la sosea bagat aer la loc in anvelope, mai ales daca e plina masina. (sau poate chiar am pana, dar totusi au trecut 3 zile de atunci si n-am mai pierdut presiune)
- la cat de incarcata a fost masina, suspensia s-a descurcat excelent. Se vede din poze ca e lasata de fund, dar nu e grav, mai ales tinand cont ca sunt multe kg acolo. La drum se simte ca arcurile pentru asta sunt facute si se simt bine incarcate.
- iarasi tinand cont de incarcare, franele tin ok, acceleratia e ok (la fel de slow)
- planetarele inca intacte
Ideea e ca sunt toate bune momentan, merge bine cutia.
Adica nu respecti masuratorile din fabrica?!?!?!?!?!?!?
Macar nu le-am sudat si pe alea la atelierul din sat
:P