Gata concediul, sumarul celor aproape 2000km de plimbat prin țară:
- consum mediu 11-12% pe bord, 15 pe autostradă la 130km/h, vreo 13 în off-road, 10 in rest. Valorile se împart la 2 pentru că gpl.
- trecut de 50.000km pe gaz, motorul încă toarce la fel de bine ca la început.
- completat cu ulei aproximativ 2-300ml.
- încă se aude un huruit cred eu de la rulment cardan, la AK au zis că nu aud nimic și să-l mai las, dar cred că nu prea au avut chef de el, o să văd cum îl schimb totuși.
- spart haionul la recuperare în nisip, trebuie să-l repar.
- capota mâncată de cai, așa rămâne.
- se aude un alt scârțâit la ambreiaj, când cuplează, dubios pentru că e nou și nu l-am chinuit.
- in configurația actuala nu pot să depășesc 110km/h la deal in treptele 4 sau 5. Un sentiment foarte nasol de impotență. În rest, trage chiar bine, dar mi se pare că are perioade când și când, mai ales la cald pare cam anemică.
- in off-road mașina pare la ea acasă, cu garda și caucicurile astea mă simt foarte în siguranță pe orice traseu.
- trebuie să schimb becurile de interior, îmi mănâncă din baterie grav, mai ales cele din față care din motive dubioase nu pot fi oprite permananent, la orice ușă deschisă ele stau aprinse, iar în camping e mereu ceva deschis.
Cam atât, per total e o placere să explorezi munții țării în forester și m-am hotărât cu atât mai mult că o să păstrez mașina până moare, la cum mergem noi e greu să ajungi acasă fără zgârieturi și cred că aș fi plâns să pățesc astea cu outback-ul.
