Sg9 sti jdm
Subaru club Romania

Sg9 sti jdm

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #100 on: February 13, 2018, 15:20:40 PM »
incercam sa raspund la ce ziceau mai in spate alti useri
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Muttley

  • 5133
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #101 on: February 13, 2018, 15:32:32 PM »
https://www.rallispec.com/downloads/Transmission%20ID%20Chart_Public.pdf

Forester STI, pagina 2, apare cu autoblocant peste tot. Suretrac pe fata, ce-o mai fi si aia.
Singurele 6MT cu open pe fata sunt Legacy Spec B si ceva bugeye de Japonia.

Stiu, ai zis ca toate au aceleasi rapoarte si ca fisierul asta e o inventie. Totusi am verificat uitandu-ma la filmulete pe yt cu ceasurile de bord in timpul reprizelor de accelerare, cu Impreza JDM, Forester, Impreza US si Europa si da, rapoartele trecute acolo sunt cat se poate de plauzibile. Prin analogie optimista, or fi si informatiile despre diferentiale la fel. Sau nu.

Initiator, duci tu motorul in +500 cai sau le-o dai amicilor din Lituania (sau ce era)?
2.5-ul e cam modest la fiabilitate cand vine vorba de puteri mari.
WRX SW 2002

Re: Sg9 sti jdm
« Reply #102 on: February 13, 2018, 16:18:31 PM »
https://www.rallispec.com/downloads/Transmission%20ID%20Chart_Public.pdf

Forester STI, pagina 2, apare cu autoblocant peste tot. Suretrac pe fata, ce-o mai fi si aia.
Singurele 6MT cu open pe fata sunt Legacy Spec B si ceva bugeye de Japonia.

Stiu, ai zis ca toate au aceleasi rapoarte si ca fisierul asta e o inventie. Totusi am verificat uitandu-ma la filmulete pe yt cu ceasurile de bord in timpul reprizelor de accelerare, cu Impreza JDM, Forester, Impreza US si Europa si da, rapoartele trecute acolo sunt cat se poate de plauzibile. Prin analogie optimista, or fi si informatiile despre diferentiale la fel. Sau nu.

Initiator, duci tu motorul in +500 cai sau le-o dai amicilor din Lituania (sau ce era)?
2.5-ul e cam modest la fiabilitate cand vine vorba de puteri mari.

deci al meu are sau nu are 3 blocante?

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #103 on: February 13, 2018, 16:21:54 PM »
suretrac e un dif care blocheaza rotile pana la un anumit prag in functie de cuplul care i se aplica, un blocant adevarat e "plated", adica rotile primesc acelasi cuplu mereu in orice conditie, pe cand un suretrac poate pierde transmiterea de cuplu catre una dintre roti din cauza temperaturii uleiului din dif sau din cauza cuplului aplicat intr-un moment anume sau din cauza nivelului de tractiune pe care il are o roata intr-un anumit moment ( gen launch in ture mari, poate sa arunce mai mult cuplu catre o roata random in functie de slipul initial care il simte, sau de exemplu daca ai un sasiu rigid si intrii intr-o curba si ridici una dintre rotile fata in momentul acela efectiv va da in gol transmisia deoarece suretracul va arunca tot cuplul repartizat puntii fata rotii care este in aer, practic ai simtii ca si cum patineaza ambreajul si pierzi momentum, pe cand un blocant adevarat nu va da in gol in acel moment sa piarda drive-ul din transmisie )
mai mult un central vascos repartizeaza constant cuplul intre punti, daca ar fii sa ai blocant central distributia de cuplu ar fii constanta in orice moment deoarece placile de ambreaj dintr-un lsd sunt stranse din start la un anumit cuplu si placile de frictie sunt montate intr-o anumita ordine pentru a crea un anumit load in diferential care ii va da timpul de raspuns versus cuplu aplicat, pe cand un dif vascos se bazeaza pe presiunea de ulei ca sa creeze load in dif si odata cu presiunea de ulei se schimba raportul de cuplu dintre punti, problema este ca odata ce cresti in temperatura scade si vascozitatea uleiului din central si oricata presiune ar incerca sa faca in central, din cauza vascozitatii pierde din load diful si automat pierde splitul de cuplu intre punti relativ fata de viteza dintr-o curba/linie dreapta/slip zapada
rapoartele de viteze 6mt vascos 1-4 sunt identice toate modelele, 5-6 mai scurte jdm, dccd 05-06 aceeasi poveste, 07+usdm au lungit 1-4,, jdm 1-4 07 au ramas neschimbate, grb usdm/edm au lungit din nou 1-4
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Re: Sg9 sti jdm
« Reply #104 on: February 13, 2018, 16:52:11 PM »
Blocantul adevarat e ala care blocheaza mecanic (electric sau pneumatic) platoul port-sateliti pe un diferential clasic.
@STI, eu nu inteleg ce vrei sa spui cu “presiunea uleiului din diferential”. Tot ce este lsd la Subaru este de tip discuri de frictiune sufundate intr-un ulei vascos, viteza relativa dintre ele si caldura generata fiind cele care decid repartitia cuplului. Cu presiunea de ulei e pe la diferentialele de tip haldex, unde apropierea discurilor de frictiune se face hidraulic sau electro-hidraulic.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #105 on: February 13, 2018, 16:58:16 PM »
deci al meu are sau nu are 3 blocante?

Nu stiu, da' eu iau transmisia aia oricum ar fi ;)
WRX SW 2002

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #106 on: February 13, 2018, 17:18:40 PM »
😄😂😅 dă o ofertă omului, să-și ia și el ceva ca lumea 😁
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

Re: Sg9 sti jdm
« Reply #107 on: February 13, 2018, 17:22:51 PM »
maine o scoatem in probe revenim cu poze:) din calcule ar iesi undeva la 550hp. eu zic ca astea 3 lsd uri cu uleiul de circuit care le am bagat in ele duc fara probleme.
« Last Edit: February 13, 2018, 17:23:47 PM by like1god »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #108 on: February 13, 2018, 17:23:20 PM »
Viscous: Used as the center and rear differentials in the WRX/RS (08+ WRX has an open rear diff). Varies power applied between two axles via fluid dynamics and discs. This type of unit is filled with a silicone based fluid that becomes thicker as the difference in input shaft and output shaft speed increases, thereby increasing the viscosity of the fluid and the grip between the input and output discs, which do not actually touch each other.

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1126026

https://www.cusco.co.jp/en/pdf/LSD%20Guide%20Final.pdf

lsd-uri pe subaru au fost ap suretrac, torsen si plated si electronic daca vrei sa consideri dccd-ul central un blocant, in functie de ce tip e fiecare pot diferii factorii care influenteaza gradul de blocarea, cum ai zis si tu pfaizzer conteaza viteza dintre rotile stanga/dreapta, temp lichidului din dif dar si procentaj de acceleratie/cuplu aplicat, decelerarea, setarea de torque din dif, aranjamentul placilor din dif, distanta dintre placi, iar in cazul dccd voltajul din dif, steering angle, g sensor
dar la un sti 04 de exemplu care are lsd plated pe spate nu se schimba repartitia dintre roti, daca observi cand incerci sa faci o intoarcere in 3 puncte intr-un loc foarte strans o sa observi ca mereu o roata va patina si va lasa urme pe jos in timp ce diful are zgomotul lui clasic aka plate chatter
« Last Edit: February 13, 2018, 17:35:47 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Re: Sg9 sti jdm
« Reply #109 on: February 14, 2018, 12:55:32 PM »
este aproape gata. revenim cu filmulete astazi sa vedem daca tine transmisia ,lsd-urile,blocante ce or mai fi ele.
masurati au iesit 559 hp.

Muttley

  • 5133
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #110 on: February 14, 2018, 13:00:52 PM »
A, bun, te-ai miscat repede cu dublarea puterii.
WRX SW 2002

Re: Sg9 sti jdm
« Reply #111 on: February 14, 2018, 13:27:01 PM »
Cu siguranta cel mai motivant dyno de care am auzit!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #112 on: February 14, 2018, 13:41:18 PM »
Rareori am văzut ej25-ul peste 450cp... La 550 e destul de fenomen
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

UXE

  • 1741
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #113 on: February 14, 2018, 13:44:32 PM »
Sper sa nu crape si sa ajunga la remat.

andea79

  • *
  • 4033
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #114 on: February 14, 2018, 13:57:12 PM »
nu mai fiti invidiosi...priviti partea pozitiva: se va vinde la pret bun :)

Muttley

  • 5133
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #115 on: February 14, 2018, 14:00:20 PM »
A zis ca urmeaza detalii. Daca apare cu poze cu sleeved, forged, billet, pinned, P&P si alte minunatii?
Oricum, aici pretul transmisiei tocmai s-a-njumatatit =))))))
WRX SW 2002

cristibna

  • *
  • 724
  • FUN
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #116 on: February 14, 2018, 14:04:59 PM »
La Remat nu ajunge, sunt prea multi care vor cate ceva  >:D .
Sa speram ca detaliile cu care revine sunt bune si educative pentru toti, nu doar pentru noi, cei care vrem ceva
« Last Edit: February 14, 2018, 15:39:30 PM by cristibna »
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

UXE

  • 1741
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #117 on: February 14, 2018, 14:15:00 PM »
Simt ca unii colegi stau  aici si asteapta ca sacalii dupa prada .. pica sau nu pica?  >:D

Forester

  • 3127
  • The other right!
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #118 on: February 14, 2018, 14:35:36 PM »
Nu stiu daca nu s-a sarit prea mult calul. Motor stock, TMIC, n-am auzit de racitoare de ulei si alte minunatii despre care se vorbeste cand se face un tuning care se vrea a rezista mai mult de urmatorul chiosc de la coltul blocului.
Adica... why? Intelegeam o eventuala crestere usoara, o corectie a vreunei caracteristici daca cea din fabrica era suparatoare etc.
Dar nah, ie masina omului, face ce vrea cu ea.  :)
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 5133
Re: Sg9 sti jdm
« Reply #119 on: February 14, 2018, 15:04:54 PM »
Chill, ca nu e motorul stock. +300 CP fata de standard <=> +20 psi la boostul maxim de fabrica, adica vreo 35 in total. Ceea ce e imposibil, din aproximativ 837613 motive.
Sigur a bagat vreo 10ke numai in motor, fara anexe, adica vreo 20ke in total.
Ce e remarcabil e ca a reusit atat de repede (zile fata de ani, in cazul altora).
« Last Edit: February 14, 2018, 15:06:28 PM by Muttley »
WRX SW 2002