suretrac e un dif care blocheaza rotile pana la un anumit prag in functie de cuplul care i se aplica, un blocant adevarat e "plated", adica rotile primesc acelasi cuplu mereu in orice conditie, pe cand un suretrac poate pierde transmiterea de cuplu catre una dintre roti din cauza temperaturii uleiului din dif sau din cauza cuplului aplicat intr-un moment anume sau din cauza nivelului de tractiune pe care il are o roata intr-un anumit moment ( gen launch in ture mari, poate sa arunce mai mult cuplu catre o roata random in functie de slipul initial care il simte, sau de exemplu daca ai un sasiu rigid si intrii intr-o curba si ridici una dintre rotile fata in momentul acela efectiv va da in gol transmisia deoarece suretracul va arunca tot cuplul repartizat puntii fata rotii care este in aer, practic ai simtii ca si cum patineaza ambreajul si pierzi momentum, pe cand un blocant adevarat nu va da in gol in acel moment sa piarda drive-ul din transmisie )
mai mult un central vascos repartizeaza constant cuplul intre punti, daca ar fii sa ai blocant central distributia de cuplu ar fii constanta in orice moment deoarece placile de ambreaj dintr-un lsd sunt stranse din start la un anumit cuplu si placile de frictie sunt montate intr-o anumita ordine pentru a crea un anumit load in diferential care ii va da timpul de raspuns versus cuplu aplicat, pe cand un dif vascos se bazeaza pe presiunea de ulei ca sa creeze load in dif si odata cu presiunea de ulei se schimba raportul de cuplu dintre punti, problema este ca odata ce cresti in temperatura scade si vascozitatea uleiului din central si oricata presiune ar incerca sa faca in central, din cauza vascozitatii pierde din load diful si automat pierde splitul de cuplu intre punti relativ fata de viteza dintr-o curba/linie dreapta/slip zapada
rapoartele de viteze 6mt vascos 1-4 sunt identice toate modelele, 5-6 mai scurte jdm, dccd 05-06 aceeasi poveste, 07+usdm au lungit 1-4,, jdm 1-4 07 au ramas neschimbate, grb usdm/edm au lungit din nou 1-4