Wow, ce de probleme!
Eu am un Subaru Forester Boxer Diesel model decembrie 2010 pe care l-am luat in octombrie 2017 din Germania, 158000 km, cu 7800 euro.
Am facut deja 15000 km cu el fara niciun fel de probleme. Am schimbat recent doar rulmentii rotilor din spate din cauza unui uruit usor care a disparut acum dupa schimbare (m-a costat cam 300 lei bucata, aftermarket, de la epiesa, si inca 150 lei manopera pentru fiecare rulment la un service particular din Bucuresti).
I-am schimbat si uleiul recent, MOTUL 8100 X clean 5w40 ACEA C3.
Altfel, consumabile aftermarket, filtru de aer schimbat de 2 ori, o data la cumparare, a doua oara acum dupa 15k km, o data cu schimbarea uleiului si a filtrului de ulei; filtrul de motorina si filtrul de polen, tot asa aftermarket si tot asa, schimbate de mine acasa.
Sunt foarte multumit de masina, merge extraordinar de bine, nu consuma ulei iar consumul mixt este de fix 6,4l/100km.
Dar, e adevarat, nu merg tare cu ea, de obicei in jur de 120 km/h, ocazional a vazut si 140-150km/h. Ture multe spre 3500-4000 doar intr-o depasire, de regula cu 2500 pe cruise control.
Ma bucur de comfortul oferit de masina, nu simt nevoia sa o forjez la superviteza.
Iar la 173000 km la bord sa ma hazardez ca am scapat de blestemul forester fabricat inainte de 2011?
Vreo posibilitate sa verific daca arborele cotit e varianta imbunatatita dupa seria sasiu a masinii? Multumesc frumos.