Asta din ultimul anunt postat, ar putea fi OK daca este intr-adevar primul proprietar si istoricul masinii este verificabil in reteaua autorizata.
Nu vreau sa se supere cineva pe mine, dar nu as fi extrem de linistit sa dau banii pe o masina servisata la nea Gigi. Chiar daca "nea Gigi" este un super meserias, priceput si meticulos. In cazul Subaru, este vorba totusi despre niste masini cu anumite particularitati constructive si, in opinia mea, este necesara o oarecare scolarizare pentru a sti ce si cum.
Ce se aplica fara dubii la VW, Ford sau Opel, este posibil sa fie diferit la Subaru si, fara sa vrea, un bun mecanic de VAG poate sa dea gherle la un Subaru.
Pretul redus din anuntul de mai sus, poate avea doua explicatii:
1. Masina are probleme tehnice ( poate inca nu sunt grave) si omul vrea sa scape de ea pana nu incepe sa pape bani;
2. Masina este OK, omul de buna credinta, dar se vinde la pret mic pentru ca Romania, VAG si TDI. Iar un 2.5 benzina il vinzi greu pentru ca taxe si pentru ca, consum - chiar daca, de regula, este vorba despre folclor.
Ca idee de preturi "corecte" - eu am dat anul trecut un Forester 2008 cu aproape 200k km la bord cu 8000 de euro la buy-back.
Masina s-a vandut intr-o saptamana, cu mai mult ( nu stiu cu cat si nici nu m-a interesat).
Dar, masina avea istoricul de service complet in reteaua autorizata Subaru. Si, mai mult decat atat, era diesel si avea motor nou ( cu ~16k km la bord).
In aceste conditii, un Outback din acelasi an, cu semnificativ mai putini km la 7k Euro mi se pare ieftin. Desi, daca ne uitam la particularitatile pietei auto de la noi, daca proprietarul are nevoie urgenta de bani, este posibil sa fie OK.