Comportamentul descris de tine este identic (pana la un punct) cu simptomele avute de Foresterul meu atunci cand a fost crapat furtunul de la intercooler.
Cu deosebirea ca, la mine, se aprindeau in bord si Check Engine + VDC Off.
In rest , la fel: pornea ok, mergea perfect o vreme, apoi, dintr-o data, "lack o power" !
Daca opream motorul si-l reporneam, iarasi mergea bine o vreme, .... si tot asa !
Mai verifica furtunul cu pricina cu atentie. O simpla inspectie vizuala nu este suficienta - ia-l "la mana" !
O alta posibilitate - cu simptome asemanatoare - poate sa fie cea a unui colier slabit pe la furtunul de intercooler sau la cel de la turbina. Si asta am patit - masina pornea OK, merge bine pana la prima "forja". Apoi ... mult zgomot pentru nimic !
Era desfacut colierul furtunului ce pleaca din turbina si, din cauza presiunii, acesta era miscat de pe pozitie, iar aerul in loc sa ajunga in motor, ajungea in atmosfera !