Salut!
De la inceputul anului acesta mi-am stabilit ca "target" ca la finalul anului, maxim inceputul anului viitor sa achizitionez un Subaru Outback pentru ca pare cel mai potrivit cerintelor mele.
Acum, cateva detalii si nelamuriri:
- buget maxim 25.000 euro (cu tot cu cheltuielile de drum in caz ca-l achizitionez din strainatate - foarte probabil avand in vedere oferta extrem de limitata din tara)
- am ales sa fie produs dupa 2015 (cred ca dupa martie 2015 mai exact) din cauza Eyesight-ului. Intamplator lucrez in domeniul acesta si nu am gasit plangeri pe net despre false-positive-uri la EBA, ceea ce este foarte apreciat de mine. Ar fi interesant daca stie cineva de cine e produsa camera stereo
- vreau sa aiba cutie automata
- fac undeva la 15-17 mii km/an si imi doresc sa o folosesc preponderent extraurban, dar bineinteles ca vor fi situatii in care va trebui sa ma deplasez cu ea si prin oras. Locuiesc cu familia in afara Timisoarei, iar pentru oras vom folosi o alta masina. De mers la lucru, merg in general fluent cu 60-80 km/h, rareori in coloana, job-ul fiind la periferia orasului (aproape 6 km din fata casei mele).
- pentru a nu fi stresat cu dieselul, imi doream modelul 2.5l benzina (chiar daca RCA-ul + impozitul sunt considerabil mai mari), insa momentan nu prea ma incadrez cu bugetul
- cum ziceam, de la inceputul anului verific aproape zilnic mobile.de si autoscout24. Din cate am vazut, sunt ceva oferte si din Italia. Sa uit totusi si sa ma axez pe Germania atunci cand caut?
- cea mai mare problema este gasirea mai multor oferte in aceeasi zona. In general, daca pun ochii pe o masina in Germania sa spunem, e singura varianta pe o raza de sute de km, deci cam trebuie sa merg la sigur.
- ce ma mai ingrijoreaza: reviziile. Unde le fac? N-am auzit pareri prea bune despre reprezentanta din Timisoara si ca multi din vestul tarii merg la Budapesta. E adevarat? Am si alte variante?
- costuri la revizii in reprezentante: stiti daca clientul poate veni cu piesele lui? Daca nu, atunci estimativ cat ma ajunge un schimb de ulei + filtre + manopera? Dar la un kit de distributie + manopera?
- am tot pus in balanta Forester si Outback si acesta din urma a avut castig de cauza din cauza spatiului interior si Eyesight-ului (cu care Forester vine abia la modele mai noi). Forester are garda mai mare la sol, insa daca m-am descurcat cu masina actuala (Ford Fusion), atunci sigur ma descurc si cu Outback.
Daca e ceva in neregula cu abordarea mea, va rog sa-mi spuneti. Iar in alta ordine de idei, orice sfat din partea voastra ar fi foarte apreciat.
Multumesc!