80% din franare e pe fata. Nu e din cauza de tamburi. Si daca erau discuri pe spate, era la fel. Mai mult echilibreaza masina, franarea se petrece pe fata.
Oricum cine face swap-ul catre discuri si pe spate, rezultatul e 0 fara schimbe si electronica care o controleaza.
Pot scrie o explicatie lunga de ce, dar cam asta e rezultatul, si asta e valabil la orice sistem de franare cu ABS/EBD proiectat sa functioneze pe tamburi pe spate.
La inspectia tehnica, masurata pe banc, a iesit foarte bine. Chiar si asa mai aveam un scartit la una din roti si am decis sa schimb tot. Oricum nu ma asteptam sa shimbe ceva, dar pentru linistea mea...
Pana la jumatate de pedala nu se intampla mai nimic. Apoi creste rezistenta dar oricum feed-back nu prea e..
Jumate de pedala e mult, e suficient sa iti pierzi increderea in anumite momente. In caz de urgenta cand oricum te infigi in ea din start, e ok, dar altfel.. naspa senzatia. Nu imi place de loc. Sunt cateva fractiuni de secunda in care te intrebi musca de data asta sau s-a dus dracului, si oricat merg cu ea nu ma obisnuiesc cu adevarat cu treaba asta, desi constient stiu ca ele sunt verificate acum si ar trebui sa fie in regula..
Am auzit mai multe confirmari la treaba asta, pentru unii nu e o problema, la mine asta e senzatia, sunt eu mai ciudat probabil.