De-abia acuma după un an am ajuns la acest capitol, pentruca nu am dat din greșeală peste el pe topicurile voastre, nici nu am avut vreun motiv sa caut subiectul. O lecție care am învățat-o din asta e ca și piesele noi trebuie verificate dacă funcționează și sunt reglate corect...la mine turboul a venit cu wastegateul blocat pe închis, nu știu de ce dar asta e.
Am lecturat sute de pagini și nu îmi aduc aminte de acest subiect, poate m-a ocolit ca sa o învăț pe viu.
Dacă nu ziceați voi pe aici ca va vine greu sa credeți ca e blocat pe deschis (sau ca se poate bloca) nici nu mai verificăm treaba, dar pentruca ați spus-o am verificat și am găsit situația actuala.
Partea buna e ca pe mine nu ma ustura piciorul ca sa ii dau in gura prea tare și nu o conduc in turele in care wastegateul se deschide.
In legătura cu monitorizarea, după rebuilt (sau in timpul lui) vreau sa instalam și metodele de monitorizare a temperaturii uleiului, presiunea uleiului și boostul.
Ce ma deranjează este modul in care a reacționat @andea79, pentru care am doar respect și admiratie. Turboul a fost prima chestie care am schimbat-o la prima noastră mașina și primul nostru Subaru...am studiat și eu cât am putut. Dacă îmi amintesc bine, am devenit membru al acestui forum după operațiune.