Weekendul asta am fost la Nicolae Bălcescu, un sat cam la 80 km depărtare de Arad și a mers fără probleme mașina, cānd ne-am īntors, eram 5 + bagaje și după un timp de mers, in timp ce rulam cam cu 110km/h se aude ceva ca și cānd ar fi pana, am oprit cāt de rapid a fost posibil sa ies de pe carosabil și am īnceput sa verific rotile, care nu păreau dezumflate, apoi m-am uitat pe dedesubt sa văd dacă nu e ceva la planetare sau cardan, iar īntre timp tatăl meu a observat ca roata din spate stānga mișcă...era desfăcută din toate prezoanele și juca...acum vreo 2 săptămāni, am īnlocuit rotile cu un alt set de jante de xt și cauciucuri mai uzate de iarna, ca sa nu le folosesc pe cele noi, nokian, in lipsa de bani pentru cauciucuri de vara și le-am strāns pe toate la 110Nm, problema e ca de-obicei se restrāng rotile după cāțiva km de rulare, ceea ce eu nu am mai făcut, sper sa nu mai plătim asta, senzația nu este atāt de īnfricoșătoare pe cāt gāndul la ce s-ar fi putut intampla. In rest, chiar vreau sa ii fac o verificare completa (dacă se poate la reprezentanta) nu stiu cāt ar costa așa ceva la auto Grand, in timisoara sau la Tubman, in Cluj, ca vrem sa mergem in August acolo și ar fi timp cam o săptămāna sa o duc la service.
O observatie plăcută este ca foresterului ii priește vremea rea, am venit pe ploaie și inserate și mașina se simte extrem de sigura și agila chiar dacă vremea nu-i buna. Totusi pana nu o verific și stiu măcar ce ar trebui īnlocuit, nu o sa am liniște și pace (in cap)
Ps. 1. Trebuie sa rezolv farul din stānga, nu se mișcă de la butonul de reglare dinăuntru și bate foarte jos. 2. Am īncercat ceva pix de roti și arată mult mai bine acum (chiar dacă nu este pe gustul oricui) 3. Am vopsit brațele ștergătoarelor din fata și am īnlocuit stergatoarele 4. Am dormit in mașina...experiența superba, mai ales cu panoramica și stele in prima noapte, interesantă in a doua cānd a plouat cu tunete și fulgere😬trebuie sa ne luam ceva saltea ca sa fie mai comod
LE. Am experimentat și aprinderea becului de la benzina, mi-a fost cam frica sa īl las sa scadă atāt, becul sa aprins cam la ultima linie, măcar acum stiu ca nu e ars...așa e normal sa se aprindă?? Am impresia ca marcajul din bord nu are nimic de-a face cu nivelul din rezervorul😜